پنجشنبه ۱ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب : 27203
آیت الله سعیدی در گردهمایی مسئولین هیئات مذهبی :

پذیرش ولایت اهل بیت (ع) به معنای ورود به وادی توحید است

قم نيوز : قم نیوز: آیت الله سعیدی گفت: پذیرش ولایت اهل بیت (ع) به معنای ورود به وادی توحید و رستگاری است.
پذیرش ولایت اهل بیت (ع) به معنای ورود به وادی توحید است
به گزارش قم نیوز، آیت الله سعیدی در مراسم گردهمایی مسئولان هئیات مذهبی و مداحان استان قم در شبستان نجمه خاتون حرم حضرت معصومه (س) اظهار کرد: پذیرش ولایت اهل بیت (ع) به معنای ورود به وادی توحید و رستگاری است.

تولیت آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه محبت اهل بیت را خداوند در قلوب مومنین قرار داده است افزود: ممکن است هر مومنی در قبولی برخی اعمال عبادی خود شک داشته باشد اما هیچ کس نسبت به عشق و محبت خود به ائمه اطهار(ع) شکی ندارد.

امام جمعه موقت قم با تاکید بر اینکه رسیدن به وادی توحید مستلزم داشتن ولایت و محبت اهل بیت (ع) است تصریح کرد: عرض ارادت و ابراز محبت به اهل بیت (ع) باید در شان این بزرگواران باشد.

آیت الله سعیدی با تاکیدبر لزوم برپایی هرچه باشکوه‌تر مجلس روضه اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: ریشه روضه‌خوانی و برپایی مراسم ذکر مصیبت به حضرت سید الشهدا(ع) به امامان معصوم بر می‌گردد و آنها اولین کسانی بودند که برای مصائب عاشورا مجالس عزا برپا کردند.

وی با تاکید بر اینکه برپایی مراسمات عزاداری دارای برکات بی شماری است تاکید کرد: مجالس عزادای باید علاوه بر مساجد, حسینیه ها و تکایا در منازل نیز برگزار شود تا به این ترتیب آثار بی شمار این مراسمات به منازل مردم نیز وارد شود.

امام جمعه موقت قم خاطرنشان کرد: نکته مهم در مراسمات عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) این است که باید توجه کنیم در این مراسماتشان آن بزرگوران با برخی آسیب‌ها در مداحی‌ها و ذکر مصیبت ها پایین آورده نشود.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcdsx0x.yt05z6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما