يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۳:۱۵
کد مطلب : 50063
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌‌ بوكس استان قم خبر داد

آماده‌سازي بوكسور قم در اردوي تيم ملي نوجوانان ايران

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌‌ بوكس استان قم گفت: مشت‌زن نوجوان قم با سابقه كسب مدال از مسابقات قهرماني كشور به اردوي آماده‌سازي تيم ملي بوكس نوجوانان دعوت شد.
آماده‌سازي بوكسور قم در اردوي تيم ملي نوجوانان ايران
به گزارش قم نیوز، مجید عباس‌زاده، اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون بوکس، دور جدید تمرینات تیم ملی بوکس نوجوانان ایران از این هفته با حضور بوکسورهای دعوت شده از سوسی کادر فنی در تهران آغاز شده است.

وی با بیان اینکه تعداد 17 بوکسور نوجوان از سوی مربیان تیم ملی به اردو فراخوانده شده‌اند، خاطرنشان کرد: میزبانی این اردو را سالن بوکس شهید همت واقع در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران انجام می‌دهد و از قم نیز حسن بهمنی در این اردو حضور یافته است.

رئیس هیأت‌‌ بوکس استان قم اضافه کرد: دعوت شده‌ها به اردوی آماده‌سازی و تمرینات تیم ملی بوکس نوجوانان از استان‌های گیلان، اردبیل، تهران، بوشهر، مرکزی، ‌مازندران، کردستان، کرمانشاه، گلستان، لرستان، همدان و قم هستند و حسن بهمنی تنها نماینده قم در این اردو به شمار می‌رود.

وی با اشاره به درخشش بهمنی در مسابقات سال 1395 بوکس قهرمانی کشور، ابراز کرد: در مرداد ماه سال گذشته با برنامه‌ریزی فدراسیون بوکس، شاهد برگزاری رقابت‌های بوکس قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور به میزبانی هیأت بوکس استان مازندران در شهر بابل بودیم و بهمنی در آن رقابت‌ها نایب‌قهرمان ایران شد.

عباس‌زاده عنوان کرد: رقابت بوکسورهای شرکت کننده در این دوره از مسابقات با انگیزه کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز در 13 وزن به انجام رسید و در حالی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید که حسن بهمنی بوکسور آینده‌دار قم به مقام نایب‌قهرمانی وزن منهای 75 کیلوگرم دست یافت.

وی یاد آور شد: این مشت‌زن مستعد و خوش‌آتیه عملکرد بسیار خوبی در مقابل تک تک رقبای خود داشت و به فینال رسید اما در دیدار نهایی با بدشانسی فرصت کسب مدال طلا را از دست داد، با این حال درخشش بهمنی به حدی بود که کادر فنی تیم ملی را مصمم به انتخاب وی برای حضور در اردوی تیم ملی کرد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdsz0k.yt0z96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما