سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۰
کد مطلب : 39093
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

افتتاح پارك آبي غدير همزمان با عيد سعيد فطر

قم نيوز : قم نیوز: قائم مقام شهردار قم در امور سرمايه‌گذاري و تأمين منابع مالي گفت: پارك آبي غدير در ماه مبارك رمضان به صورت آزمايشي بازگشايي شده و به صورت رسمي در عيد سعيد فطر افتتاح خواهد شد.
افتتاح پارك آبي غدير همزمان با عيد سعيد فطر
به گزارش قم نیوز، محمدرضا معرفت با اشاره به وضعيت پارك آبي غدير، اظهار كرد: براساس برنامه‌ريزي‌هاي صورت گرفته پارك آبي غدير همزمان با عيد سعيد فطر به صورت رسمي افتتاح خواهد شد.

وي با بيان اينكه امور ساختماني، نصب تاسيسات و تجهيزات و وسايل پشتيباني انجام شده است، گفت: در بازديدي كه شهردار قم روزهاي اخير از اين پروژه داشتند برخي مسائل و مشكلاتي كه پيش روي اين پروژه بود مطرح شد و براساس تصميمات صورت گرفته مشكلات اين پروژه تا شروع ماه مبارك رمضان برطرف شده و به صورت آزمايشي مورد بهره برداري قرار خواهد گرفت.

قائم مقام شهردار در امور سرمايه‌گذاري و تأمين منابع مالي،‌ بيان كرد: گاز و برق اين مجموعه تفريحي هنوز وصل نشده و براساس تعاملي كه از سوي استانداري صورت گرفته مقرر شده است برق و گاز اين پروژه تا ۱۰ الي ۱۵ روز ديگر وصل شود.

وي بيان كرد: مجموعه پذيرايي جانبي اين پروژه تفريحي توريستي به مدت يك ماه است كه به بهره برداري رسيده و مردم از آن استفاده مي‌كنند.

معرفت با تاكيد براينكه پروژه تفريحي توريستي پارك آبي غدير با سرمايه گذاري بخش خصوصي و مشاركت شهرداري قم انجام شده است، گفت: براي اين پروژه ۲۰۰ ميليارد ريال از سوي بخش خصوصي، سرمايه گذاري و هزينه شده است.

قائم مقام شهردار در امور سرمايه‌گذاري و تأمين منابع مالي عنوان كرد: جديدترين بازي‌ها از جمله استخر موج، ‌رودخانه وحشي،‌ سقوط گرداب و سرسره‌هاي آبي و .... قرار داده شده است كه با راه اندازي رسمي از آن شاهد استقبال مردم از اين فضاي تفريحي هستيم.

وي با تاكيد براينكه پارك آبي غدير نسبت به پارك‌هاي مشابه در كشور، از فضاي بهتر و دلنشين‌تري برخور دار است، گفت: افتتاح اين مجموعه موجب مي‌شود شاهد حضور توريست‌ها و مسافران بيشتري در قم خواهيم بود و به اين صورت زمان اقامت زائران در قم اضافه مي‌شود.

معرفت با بيان اينكه پارك آبي غدير از بهترين فضاهاي تفريحي در قم به شمار مي‌رود، عنوان كرد: افتتاح اين پروژه نقطه عطفي براي ورود سرمايه گذاران به قم است و به همين دليل شوراي اسلامي شهر و مجموعه استانداري براي حمايت از اين سرمايه‌گذار نهايت همكاري را دارند.

قائم مقام شهردار در امور سرمايه‌گذاري و تأمين منابع مالي خاطرنشان كرد: افتتاح اين مجموعه موجب اشتغالزايي نيز در شهر قم مي‌شود كه در اين راستا مي‌توان به اشتغال ۲۰۰ نفر به صورت مستقيم اشاره كرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdsz0s.yt0nn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما