شنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب : 22073
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات قم:

بیت امام خمینی (ره) به مناسب میلاد حضرت زهرا (س) گلباران می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: معاون فرهنگی سازمان تبلیغات قم گفت: به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) و امام خمینی (ره) محفل انس با قرآن در بیت امام راحل انجام می‌شود و در کنار آن نیز بیت امام راحل گلباران می‌شود.
بیت امام خمینی (ره) به مناسب میلاد حضرت زهرا (س) گلباران می‌شود
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام محمود نجاریان‌زاده با اشاره به برنامه‌های سازمان تبلیغات به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، اظهار کرد: به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) در سازمان تبلیغات جلسه‌ای با حضور ریاست سازمان تبلیغات اسلامی و اعضای خانواده کارکنان سازمان تبلیغات برگزار شده است که در آن جلسه درباره نحوه ترویج پوشش و حجاب صحبت شد.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات قم، با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی سازمان تبلیغات، افزود: برای فرهنگ سازی درباره حجاب به همسران و دختران کارکنان سازمان تبلیغات چادر مشکی هدیه شد.

وی با بیان برگزاری جلسه برای توسعه فرهنگ فاطمی، تصریح کرد: برای توسعه فرهنگی با بخش‌های تاثیرگذار در امر حجاب از واحد خواهران جلسه‌هایی برگزار می‌شود که در آن ابعاد شخصیتی حضرت فاطمه (س) بررسی می‌شود.

حجت الاسلام نجاریان‌زاده با بیان اعزام مبلغ در مراکز، بیان کرد: در مراکز نیز اعزام مبلغ را برای ترویج فرهنگ فاطمی و اقتصاد مقاومتی در نظر گرفتیم تا به این شکل بتوانیم به منویات رهبر معظم انقلاب در زمینه فرهنگ و اقتصاد پاسخگو باشیم.

معاون فرهنگی سازمان تبلیغات قم، با اشاره تاثیر فرهنگ سازی از درون خانواه، تاکید کرد: برای تحقق اهداف باید یک مسئله را در درون نهاد خانواده نهادینه کنیم تا بتوانیم به اثر مطلوب برسیم بنابراین برای فرهنگ سازی و اقتصاد مقاومتی باید از درون خانواده کار را شروع کنیم.

وی با اشاره به تقارن میلاد حضرت فاطمه (س) و امام خمینی (ره)، خاطرنشان کرد: به مناسبت تقارن این دو میلاد بزرگ محفل انس با قرآن در بیت امام راحل انجام می‌شود و در کنار آن نیز بیت امام راحل گلباران می‌شود.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcdsz0x.yt0x56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما