دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : 27762
در سه روز آینده

آسمان قم ابری می‌شود

قم نيوز : قم نیوز: سرپرست اداره تحقیقات و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان قم گفت: آسمان استان در سه روز آینده صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.
آسمان قم ابری می‌شود
به گزارش قم نیوز  محمدرضا قاضی امروز در گفت‌وگو با فارس در قم، با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار کرد: آسمان استان قم صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد خواهد بود.
 
وی افزود: فردا سه شنبه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است که در اوایل شب شاهد افزایش ابر و بارش پراکنده باران خواهیم بود و آسمان روز چهارشنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.
 
سرپرست اداره تحقیقات و پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان قم با اشاره به دمای هوا در سه روز آینده گفت: دمای هوای امروز دوشنبه حداقل صفر و حداکثر 13 درجه، روز سه‌شنبه حداقل منفی یک و حداکثر 11 درجه و روز چهارشنبه حداقل صفر و حداکثر 15 درجه سانتی‌گراد خواهد بود.
 
قاضی تصریح کرد: دمای بخش کهک حداقل یک و حداکثر شش درجه، سلفچگان حداقل یک و حداکثر هفت درجه، کوه سفید حداقل یک و حداکثر 10 درجه، فدک حداقل دو و حداکثر 9 درجه و دستجرد حداقل یک و حداکثر شش درجه سانتی‌گراد است.
 
وی با اشاره به میزان بارش باران در 48 ساعت گذشته در استان گفت: در قم 10.2 میلی‌متر، کوه سفید 8.6 میلی‌متر، فدک و دستجرد 11.6 میلی‌متر، کهک 16 میلی‌متر و جمکران 11.2 میلی‌متر باران در 48 ساعت گذشته باریده است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcdx50x.yt0596a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما