سه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۲۰
کد مطلب : 28752
مشاور وزیر ارشاد در امور بانوان:

وزارت ارشاد پرچمدار گسترش فرهنگ اصیل اسلامی است

قم نيوز : قم نیوز: مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در امور بانوان گفت: این وزارتخانه پرچمدار گسترش فرهنگ اصیل اسلام، قرآن و عترت در جامعه است.
وزارت ارشاد پرچمدار گسترش فرهنگ اصیل اسلامی است
به گزارش قم نیوز ، «عفت شریعتی» روز سه شنبه در دیدار بانوان هنرمند و مشاوران امور بانوان در ادارات قم با تولیت حرم مطهر حضرت معصومه(س)، افزود: پیاده سازی سبک زندگی اسلامی از برنامه های این وزارتخانه می باشد و در این راستا فعالیت های گسترده ای انجام شده است.
 
وی اضافه کرد: بسترهای لازم برای اجرای سبک زندگی اسلامی مد نظر رهبر معظم انقلاب، فراهم است و امیدواریم بتوانیم معنویت و فرهنگ اسلامی را بر سراسر جامعه حاکم کنیم.
 
وی با بیان اینکه با همکاری حوزه های علمیه برنامه های غنی فرهنگی و دینی اجرا می کنیم، گفت: اجازه نخواهیم داد در عصر کنونی که فتنه گران بین المللی راه به جایی ببرند، ما در برابر دسیسه های شوم آنها، مقابله خواهیم کرد.
 
شریعتی با اشاره به جایگاه خاص شهر مقدس قم، گفت: قم پایگاه قرآن و عترت و مامن آرزوهای جهان تشیع می باشد.
 
وی ابراز امیدواری کرد: چتر حمایتی بزرگان شهر کریمه اهل بیت(س) بر سر تلاشگران کار در عرصه فرهنگی در کشور بیش از پیش مستدام باشد.
 
 
* نقش موثر زنان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی
 
مشاور استاندار قم در امور بانوان نیز در این نشست ضمن تبریک دهه فجر و زنده نگهداشتن یاد شهدا، گفت: بنا به فرمایش امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب، زنان نقش پیشبردی و بسزایی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی داشتند.
 
«معصومه ظهیری» افزود: زنان علاوه بر نقش مستقیم در راهپیمایی، پخش اعلامیه های حضرت امام(ره) و همچنین مبارزات مستقیم که بخشی از زندانیان سیاسی را بانوان تشکیل می دادند، در نقش غیرمستقیم به پرورش نسلی سالم و صالح پرداختند.
 
وی اضافه کرد: بانوان کشور فرزندانی را به در دامان خود تربیت کردند که توانستند هشت سال جنگ تحمیلی را اداره کنند و این فرزندان یا از قافله شهدا هستند و یا هم اکنون متولی امور مختلف انقلاب اسلامی می باشند.
 
وی ادامه داد: بانوانی در جامعه زندگی می کنند که همسران و مادران شهدا و جانبازان هستند که با ایثار و فداکاری در حفظ و پایداری ارزش های اصیل انقلاب اسلامی نقش والایی داشته اند.
 
ظهیری گفت: امروز دشمنان در بخش زنان و خانواده فشارهای مضاعفی نسبت به از بین بردن ارزش ها و فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی داشته اند و بانوان مسلمان ما با مقاومت و انسجام در بخش های مختلف از این ارزش ها حمایت و با حرکات دشمنان مقابله کرده اند.
 
وی بیان کرد: در راستای اجابت دغدغه مراجع معظم و همچنین مصوبه شورای فرهنگ عمومی، نمایشگاهی با موضوع عفاف و حجاب با محتوای نوآوری در هنرهای تجسمی، عرضه محصولات و دستاوردهای انقلاب اسلامی در بخش زنان و خانواده در ایام نوروز در قم برپا خواهد شد.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcdx50x.yt0jk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما