يکشنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۱
کد مطلب : 22712

کاراته‌کای قمی به دور نخست اردوی تیم ملی پیوست

قم نيوز : قم نیوز: امیر مهدی‌زاده کاراته کای قمی از امروز به دور نخست اردوی تیم ملی کاراته کشورمان در سالن شهید کبکانیان تهران پیوست.
کاراته‌کای قمی به دور نخست اردوی تیم ملی پیوست
به گزارش قم نیوز، دومین مرحله از اردوی تیم ملی کاراته کشورمان از امروز در سالن شهید کبکانیان تهران اغاز می‌شود و امیر مهدی‌زاده دارنده طلای مسابقات جهانی فرانسه، در این مرحله از اردو با هامون درفشی‌پور به رقابت می‌پردازد.

در حالی که مهدی‌زاده و درفشی‌پور، برترین‌های وزن ۶۰ کیلوگرم تیم ملی کاراته را تشکیل می‌دهند، تیم ملی کاراته کشورمان برای کسب مدال از بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی و مسابقات جهانی کاراته برمن آلمان در این وزن به درخشش این ۲ کاراته کا چشم دوخته است.

کاراته کای قمی تیم ملی کشورمان که سال گذشته در ترکیب تیم آذرخودرو قم در سوپرلیگ کاراته کشورمان شرکت کرده بود در تلاش است موفقیت خود در مسابقات جهانی فرانسه را این بار در آلمان تکرار کند اما وی اخیرا اعلام کرده بود که کسب مدال از بازی‌های آسیایی برای وی در اولویت است و پس از آن، به مسابقات جهانی آلمان می‌اندیشد.

نخستین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی در در سالن شهید کبکانیان در شرایطی از امروز آغاز می‌شود که زمان و نحوه برگزاری مرحله دوم انتخابی تیم ملی، طی نشست مسئولان فدراسیون کاراته با کادر فنی مشخص می‌شود.

در حال حاضر ۲۰ کاراته کا در اردوی آمادگی حضور دارند که با برگزاری انتخابی دوم تعداد آن‌ها کاهش پیدا می‌کند و این مرحله اردو تا روز پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه ادامه دارد.

در وزن منهای ۵۵ کیلوگرم، مهدی حاتمیان، مجید حسن نیا، وحید حسنی‌پور، در وزن منهای ۶۰ کیلوگرم، هامون درفشی‌پور و امیر مهدی‌زاده، در وزن منهای ۶۷ کیلوگرم، حسین سمندر، مهرداد پورشیب و سعید احمدی، در وزن منهای ۷۵ کیلوگرم، ابراهیم حسن بیگی، سعید حسنی‌پور و بهمن عسگری، در وزن منهای ۸۴ کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب، علی فداکار، مهدی سلطانی و یونس نوروزی و در وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم، سجاد گنج‌زاده، سامان حیدری، پیمان سلطانیان، هادی عرب و ایمان سنچولی نفرات اردونشین تیم ملی کاراته هستند.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcdx50x.yt0xf6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما