پنجشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲ ساعت ۰۲:۲۸
کد مطلب : 15602
با دیدار با سفیر دانمارک در قم مشخص شد:

استاندار قم توهین دانمارکی ها به پیامبر اسلام را فراموش کرده است!

سفیر دانمارک در عش آل محمد چه می کند؟
قم نيوز : قم نیوز: در حالی که هنوز پرونده توهین کاریکاتوریست های دانمارکی به ساحت پیامبر اسلام(س) باز است، استاندار قم در اقدامی سوال برانگیز با سفیر دامارک در ایران دیدار و گفتگو کرده است!
استاندار قم توهین دانمارکی ها به پیامبر اسلام را فراموش کرده است!
سرویس سیاسی قم نیوز: دانمارک، کشوری است که تا پیش از انتشار کاریکاتوریست های موهن، در ایران با دو محصول خوراکی معروفش شناخته می شد: پنیر دانمارکی و شیرینی دانمارکی. اگر چه سالهاست این دو محصول در ایران و مناسب ذائق ایرانی ها تولید می شوند، اما اسمشان از قدیم بر آنها مانده بود.

اما چند سال قبل، وقتی یک روزنامه دانمارکی، کاریکاتورهایی موهن را بر علیه پیامبر اسلام و به اسم دفاع از آزادی بیان منتشر کرد، دیگر دانمارک با نام کشور توهین کننده به پیامبر اعظم شناخته شد. در سال ۲۰۰۵ روزنامه دانمارکی "یولاندس پوستن" کاریکاتورهایی چاپ کرد که پیامبر اسلام را با بمبی در عمامه نشان می‌داد.

مسلمانان بسیاری در جهان بر علیه این کشور راهپیمایی کردند و در ایران نیز سفارت این کشور هدف تظاهرات جوانان مسلمان عاشق پیامبر اسلام(ص) قرار گرفت و اگر رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب نبود، شاید اتفاقات بدتری هم می افتاد چرا که این ملت، مثل تمام مسلمانان دنیا، پیامبرشان را دوست دارند.

از آن هنگام اتفاقات لازم و بعضا جالبی افتاد. دیگر در شیرینی فروشی ها، اگر می گفتی شیرینی دانمارکی می خواهم، کسی جوابت را نمی داد زیرا این شیرینی در اعتراض به عمل دانمارکی ها، به شیرینی گل محمدی تغییر نام داده بود.

در برخی از همایش ها و جلسات، خبرنگاران دانمارکی را راه نمی دادند زیرا این کشور نه تنها به پیامبر اسلام توهین کرده بود، بلکه از عذرخواهی نیز سر باز زده بود. لنه اسپرسن، وزیر امور خارجه دانمارک به مصر رفت و ابتدا گفته شد که وی از مسلمانان عذرخواهی کرده است اما وی گفت که بابت انتشار کاریکاتورهایی در انتقاد از پیامبر اسلام عذرخواهی نکرده است. در واقع وزیر خارجه دانمارک حتی نیازی به عذرخواهی از یک میلیارد و دویست میلیون مسلمان نمی دید و چند روز بعد  این خبر را تکذیب کرد و گفت که بابت چاپ کاریکاتورهای موهن به پیامبر عظیم الشأن اسلام، پوزش نخواسته است.

استاندار قم: سفر سفیر دانمارک به قم نقطه شروعی برای توسعه روابط با دانمارک است!
چند سالی از این وقایع تاسف برانگیز نگذشته است که شاهد حضور سفیر دانمارک در آشیانه آل محمد(ص) هستیم. جایی که علما و بزرگان در آن قدم می گذارند و یکی از زمین های مقدس در اسلام است، حالا به دعوت استاندار قم، میزبان سفیر کشوری شده است که به غیر از تحریم ایران و ایراد اتهام های واهی علیه کشورمان، به پیامبر اسلام نیز توهین کرده است!

دیدار صمیمانه استاندار قم و سفیر دانمارک، عکس از سایت استانداری قم!

جالب است که در این دیدار استاندار قم، از گردشگری مذهبی نیز مایه گذاشته است! شاید قرار است کاریکاتوریست های توهین کننده برای گردش به کشورهای اسلامی سفر کنند تا سوژه های جدیدی بیابند و در این میان سفیر دانمارک برای تسهیل به قم آمده است!

در بخشی از سخنان استاندار قم آمده است:
"پيريايي با استقبال از توسعه روابط فرهنگي قم با دانمارك گفت: قم خاستگاه انقلاب و مركز علمي و انديشه اسلامي است و در اين خصوص به جد آماده همكاري با كپنهاگ و گسترش مبادلات فرهنگي و علمي هستيم."

وي با اشاره به سطح روابط خارجي قم ، گسترش بيش از پيش مراودات تجاري و فرهنگي قم با ديگر كشورها از جمله دانمارك را ضروري خواند و گفت: اين سفر مقدمه اي براي توسعه همه جانبه روابط قم با كپنهاگ بوده و تشكيل كميته هاي مشترك در زمينه هاي مختلف مي تواند سرآغازي براي اين مهم باشد.

سفیر دانمارک: در این 3 سال، مشتاق بودم که به قم بیایم!
به سفیر دانمارک باید حق داد که از هر فرصتی برای سفر به آشیانه آل محمد و ترمیم روابط بدون دادن هیچ امتیازی با مهد تشیع، استفاده کند اما استاندار قم و مشاوران وی و به ویژه نهادهای امنیتی مانند سپاه پاسداران، آیا از این سفر مطلع نبوده اند که جلوی ورود چنین فردی را که نماینده یک کشور توهین کننده به پیامبر اسلام است، بگیرند؟

آیا کسی به مدیران حوزه علمیه قم و علما و مراجع اطلاع داده است که چنین شخصی به قم می آید؟ نکند این فرد حتی درخواست بازدید از حرم حضرت معصومه(س) را هم کرده باشد و برای خوشایند وی، تور بازدید از مسجد جمکران هم برای وی گذاشته باشند؟

سفیر دانمارک گفته است:
"سفير دانمارك در كشورمان نيز در اين جلسه ضمن ابراز خرسندي از حضور در شهر مقدس قم و ديدار با استاندار قم، گفت: در طول سه سال حضور در ايران بسيار مشتاق بودم تا ديداري را از قم داشته باشم و خوشحالم كه امروز اين فرصت فراهم شد."

آندرس كريستين هوگارد ضمن اعلام آمادگي براي گسترش و توسعه همكاري هاي مشترك قم با دانمارك در زمينه هاي مختلف از جمله انرژي ومسائل فرهنگي، سوهان و فرش قم را از محصولات صاحب برند جهاني عنوان و خاطرنشان كرد: قم اول در زمينه فرهنگي و علمي و بعد در زمينه هاي اقتصادي و توليدي مثل سوهان و فرش، داراي شهرت جهاني است.

خبر و عکس این دیدار در صفحه اول سایت استانداری قم قرار دارد و استاندار به نماینده عالی دولت دانمارک در ایران لبخند می زند این یعنی راه قم به روی شما باز است!

کسی باید مراجع و علما را از حضور توهین کنندگان به پیامبر اسلام در آشیانه آل محمد(ص) مطلع کند زیرا مثل اینکه کسانی که مسوول اداره این شهر هستند، دغدغه مقدسات اسلامی را فراموش کرده اند!

انتهای پیام /105
https://qomnews.ir/vdcdx90f.yt0kz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما

صادق
سلام . اين چه اراجيفيه كه نوشتيد . حتما الان هم به خودتون فيگور مسلماني و پيامبر دوستي ميگيريد كه مثلا شجاعانه حرف زديد .برادر من . خواهر من با ديد كلان به اين جريان نكاه كن . نوك دماغت رو نبين . اينطور كه معلومه نصف پولي كه به اون كاريكاتوريست دادن به شما هم بدن همون كاريكاتور رو با هزار و يك دليل در همين سايت به نمايش ميگذاري . بد است نكنيد اين بچه بازي هاي بچه كانه را كه و مكرو و مكر الله و الله خبر الماكرين . . .
شهروند قمی.....
با این مطلبی که نوشتید کل زحماتی که شهردار قم در نصب پلاکاردهای تبریک و تشویق با هزینه بیت المال در تبلیغ و تشویق ایشان در شهر نصب کردند را به هدر می دهید!
نقش استاندار در حادثه 22 بهمن قم در گزارشها
الف) استانداری به عنوان رییس شورای تامین استان قم و عوامل ذیربط:

1) بی‌توجهی به گزارش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و اداره کل اطلاعات استان قم در خصوص امکان بروز آشوب

۲) عدم تشکیل به موقع شورای تامین استان قم به منظور کنترل آشوب سازماندهی شده

۳) عدم انعکاس واقعیات صحنه قبل از مراسم به مسئولین ذیربط شامل وزارت کشور، شورای عالی امنیت ملی و شورای امنیت کشور

۴) اطلاع ندادن موضوع به جناب آقای دکتر لاریجانی که برخلاف آنچه گفته شد از رییس مجلس استعلام کردیم و ایشان قاطع فرمودند که هیچ کس به من چنین اطلاعی نداد.

۵) عدم تسلط بر اوضاع عمومی سخنرانی‌ها در مساجد شهر به طوری که هر سخنران آزاد است هرگونه صحبتی را در مجالس عمومی ارائه نماید و هیچ یک از نهادهای نظارتی و امنیتی در این زمینه تذکری ندادند.
شایسته
دید کلان؟!
متاسف
اهانت به پیامبران، قدسیان و افراد مورد احترام ادیان و مذاهب عملی است که هیچ مکتب و دین و مرامی آن را نمی‌پذیرد، بنابراین کسانی که دست به اهانت به پیامبر اکرم (ص) می‌زنند پیرو هیچ دین و مذهبی و مکتبی نیستند بلکه از شیطان لعین پیروی می‌کنند.
مسئولان ایران اسلامی نیز باید پیگیر محاکمه مسئولان انتشار دهنده این فیلم در دادگاهی بین‌المللی عادلی باشند تا ضمن برخورد با آنها برای کسانی که قصد چنین حرکت یا حرکت های را داشته باشند دیگر قدرت چنین اقدامات موهن نسبت به هیچ یک از ادیان را نداشته باشند.

مسلمانان نباید تنها به خشم و اعتراض اکتفا نمایند بلکه باید کالاهای کشورهای اهانت کننده یا حامیان آنها را تحریم کنند.

بنابراین لازم است تا کشور های اسلامی با تحریم تمام معاملات اقتصادی ، تجاری و صنعتی و روابط دیپلماتیک با ایادی مربوطه تا عذر خواهی کامل آنها و محاکمه عاملان این حرکات موهن و اقدامات عاجل در این خصوص پا پس نکشند.
محمدی
انّ الله و ملائكته يصلّون علي النّبي يا ايها الّذين آمنوا صلّوا عليه و سلّموا تسليماً
فرزین
توسعه همكاري هاي مشترك قم با دانمارك در زمينه هاي انرژي ومسائل فرهنگي!!!؟؟؟
مسلم
مقام معظم رهبری: علت توهين به پيامبر(ص)، دشمنی با پيام توحيد، عدل و آزادگی ايشان است.
سوال؟
"قم خاستگاه انقلاب و مركز علمي و انديشه اسلامي است و در اين خصوص به جد آماده همكاري با كپنهاگ و گسترش مبادلات فرهنگي و علمي هستيم."

یعنی چه چیزایی قراره مبادله بشه؟!!!
جالبیان
به گزارش عصر امروز طرح موضوع پیاده شدن کسانی که بدون بلیط سوار اتوبوس دولت شده اند در اولین کنفرانس مطبوعاتی آقای روحانی شاید لرزه بر اندام مدیرانی انداخت که گرایش سیاسی مشخص و زاویه داری با مدعیان پرشمار پیروزی در انتخابات داشته و دارند. البته آن دسته از مدیرانی که تشنگان قدرتند، چرا که شیفتگان خدمت از برداشته شدن بار مسئولیت نه تنهادلخور نمی‌شوند،‌ بلکه خوشحال هم می‌شوند.

در این میان استاندار قم که انتساب جنجال برانگیزش به جریان کذایی انحرافی دولت از همان جلسه روز معارفه حاشیه ساز شد و بعدها نیز حضورش در مراسمهایی مانند ورزشگاه آزادی مهر تاییدی بر این شبهه زد،‌ قریب به یقین جزء دسته سوارشدگان بدون بلیط بر اتوبوس دولت خواهد بود که باید به فکر اتوبوس بازگشت به شهرستان زیبای کوهدشت لرستان باشد.

http://asremrooz.ir/vdcaemnm.49noo15kk4.html
یک خبرنگار
میهمان حبیب خداست! ما باید عظمت اسلام وطرفداران دینمان که در قم به وفور مشاهده می شود را از طریق همین دعوت کردن ها به رخ توهین کنندگان برسانیم. از اقدام استاندار حمایت می کنیم.
لطفا جناب .....درج کنید نظر رو!
کاوشگر
تا وقتی که رسما از مسلمانان عذر نخواسته اند مهمان نیستند.
شهروند قمی///
از جناب آقای پورطباطبایی که همیشه با تیزبینی خود توطئه ها و بدرفتاری ها را تذکر می دهند سپاسگزاری می شود.
غريبه
واقعا جاي تاسف داره كه يكي هم ميخواد برا قم راه پيشرفت رو باز كنه عده اي بيكار و منتظر سوژه همه چي رو خراب ميكنن به اين ادمها اگر فرصت بدهي به بهشت خدا هم گير ميدهند.تاسف