دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۰۰
کد مطلب : 46662
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
آیت الله خاتمی در دیدار اعضای شورای سیاستگذاری همایش حوزه انقلابی:

همایش حوزه انقلابی را در عیار ملی برنامه ریزی کنید/ صداو سیما سنگ تمام بگذارد

قم نيوز : قم نیوز: عضو شورای عالی حوزه های علمیه گفت: همایش حوزه انقلابی اقدام ارزشمند و پسندیده ای است که باید در عیار و معیارهای ملی برنامه ریزی و برگزار شود .
همایش حوزه انقلابی را در عیار ملی برنامه ریزی کنید/ صداو سیما سنگ تمام بگذارد
به گزارش قم نیوز،، آیت الله سید احمد خاتمی شامگاه یکشنبه در دیدار  از اعضای شورای سیاست گذاری و هیئت علمی همایش «حوزه انقلابی»،  با تاکید بر ضرورت برگزاری همایش حوزه انقلابی و انجام فعالیت و برنامه‌هایی در راستای منویات مقام معظم رهبری، اظهارداشت: معنی ولایت و قبول داشتن ولی امر تنها در اطاعت از اوامر ولایی ایشان خلاصه نمی‌شود، آدمی باید به آنچه که مورد رضای ولی امر بوده و مورد پسند ایشان است، عمل و رضایت ایشان را جلب کند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم افزود: اهمیت اطلاع رسانی و بعد اثربخشی این همایش آنقدر زیاد است که نباید آن را در ترازهای معمولی سنجید، بلکه باید به عنوان یک همایش و رویداد ملی مورد پوشش گسترده رسانه ها قرار داد و صدا و سیما می تواند در این زمینه و در انجام رسالت خودش سنگ تمام بگذارد.

آیت الله خاتمی ادامه داد: برای انجام مصاحبه های متعدد پیرامون این مساله بسیار مهم که مورد تاکید بزرگان حوزه به ویژه مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید می باشد تدبیر ویژه ای بکار بست.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdx90o.yt0996a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما