شنبه ۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب : 45672
منبع : خبرگزاری فارس

عضویت 1300 مهندس در سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان

قم نيوز : قم نیوز: رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان قم گفت: این سازمان هزار و 300 عضو دارد و به دنبال افزایش تعداد اعضای سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان قم هستیم.
عضویت 1300 مهندس در سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان
به گزارش قم نیوز، حسین نیکوکلام با اشاره به کمک بسیجیان به صنعت استان اظهار کرد: بخشی از واحدهای تولیدی استان قم مشکل دارند، مهندسان بسیجی به این واحدها مراجعه و مشکلات آن‌ها را پیگیری می‌کنند.

وی ادامه داد: چندین کارگروه را در سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان قم تشکیل دادیم و پیگیر حل مشکلات واحدهای تولیدی راکد استان هستیم تا دوباره به چرخه صنعت برگردند و برنامه مثبتی را برای پیشرفت کشور و استان قم داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان قم افزود: در این سازمان برنامه‌های دیگری همچون حلقه صالحین، اردوهای راهیان نور و نیز یادواره‌های شهدا برگزار می‌شود، سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان هزار و 300 عضو دارد و به دنبال افزایش تعداد اعضای این سازمان هم هستیم.

نیکوکلام با اشاره به اعضای سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان قم اظهار کرد: به جز مهندسین رشته‌های عمران، معماری و کشاورزی بقیه مهندسین رشته‌های دیگر همچون برق و مکانیک می‌توانند در این سازمان عضو شوند، سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان قم کانون برادران و خواهران دارد و فعالیت‌هایش را در این کانون‌ها دنبال می‌کند.

وی ادامه داد: در سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان قم کارگروه صنعت وجود دارد که در ذیل این کارگروه، کارگروه‌های زیرساخت و توسعه، تجارت و بازار، مالی و بانکی و قوانین و مقررات در حال فعالیت هستند، کارگروه زیرساخت و توسعه مشکلات مربوط به زیرساخت و توسعه کارخانه‌ها را بررسی می‌کند.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعتی استان قم افزود: کالاهای قاچاق به معضلی برای کالاهای ایرانی تبدیل شده است و بسیج مهندسین استان در زمینه مالی، بانکی و بازاریابی به تولیدکنندگان استان مشاوره می‌دهد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مهندسان بسیجی در کلینیک صنعت حضور دارند تا به واحدهای تولیدی برای رفع مشکلات شان مشاوره بدهند، همچنین برای ارتقای بهره وری و بهبود وضعیت بازاریابی در واحدهای تولیدی استان قم برنامه ریزی کردیم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdx90o.yt0k56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما