قم نيوز : قم نیوز: بزرگ ترین کلاهبرداری مالی قم در حالی صورت می گیرد که تمامی دستگاه های نظارتی از آن با خبر هستند اما به هر دلیل، از دخالت در آن پرهیز می کنند و اجازه ادامه یافتن آن را می دهند.
بزرگترین کلاهبرداری مالی قم به زودی در قم نیوز
به گزارش قم نیوز، کلاهبرداری های کوچک اکثرا زود کشف می شوند زیرا مردم به زودی متوجه می شوند که فریب خورده اند اما کلاهبرداری های بزرگ، اکثر مواقع کشف نمی شوند یا اگر هم کشف شوند، به دلیل خاصی بوده است.

در این میان هر چه کلاهبرداری بزرگتر باشد، پنهان کردن آن ساده تر است زیرا وقتی همه فریب می خورند، کسی نیست که آن را کشف کند. البته گاهی اوقات نیز به مانند قصه "لباس پادشاه" عده زیادی می دانند که لباسی بر تن پادشاه نیست و کلاهبرداری کلانی در حال اتفاق افتادن است، اما از ترس یا رعایت مصالح یا به دلیل داشتن منفعت، ساکت می مانند.

در این میان نقش خبرنگاران در افشا کردن کلاهبرداری های بزرگ و کوچک خطیر است. خبرنگارانی که باید دست رد به سینه کلاهبرداران بزنند و نسبت به افشاء کلاهبرداری های بزرگ اقدام کنند.

قم نیوز براساس رسالت خبرنگاری، به زودی بزرگترین کلاهبرداری مالی قم را که همچنان در حال اتفاق افتادن است را آشکار می کند تا مردم حداقل از این به بعد، پول خود را در این کلاهبرداری از دست ندهند.

بدیهی است نهادهای نظارتی می توانند قبل از افشاء ابعاد این کلاهبرداری که پرونده در نزد خود ایشان مفتوح است، زمینه برخورد مناسب را فراهم کنند تا هدف اصلی قم نیوز که برخورد با این کلاهبرداری و دست اندرکاران است، محقق شود.

انتهای پیام/105
https://qomnews.ir/vdcdx90x.yt09j6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما