يکشنبه ۶ اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۶
کد مطلب : 12182
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قم خبر داد

کنترل هوشمند خودروها در محدوده طرح ترافیک

قم نيوز : قم نیوز: معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم از كنترل هوشمند خودروها در محدوده طرح ترافيك شهرخبر داد.
کنترل هوشمند خودروها در محدوده طرح ترافیک
به گزارش قم نیوز، دكتر مسيح الله معصومي با اعلام اين خبر گفت: با توجه به افزایش تقاضای بیش از اندازه در هسته مرکزی شهر، از ۳ سال قبل محدوده طرح ترافیک توسط شورای ترافیک استان تعریف و به تایید شورای عالي ترافیک شهرهای کشور رسید که تا حدی حجم خودروها در این محدوده کاهش یابد.

وي افزود: در حال حاضر بمنظور رعایت انضباط بیشتر در عبور و مرور هسته مرکزی شهر ، حوزه معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداري قم با همکاری پلیس راهور استان ، اقدام به هوشمند سازی محدوده طرح ترافیک نموده و در صورتیکه پلاک خودروی وارد شده به محدوده طرح در لیست پلاک های مجاز به ورود نباشد ، خودروی متخلف اعمال قانون خواهد شد.

معاون حمل و نقل و ترافيك شهرداري قم اذعان داشت: همچنین این معاونت اقدام به انعقاد تفاهم نامه ای با اداره کل پست استان نموده که قبوض جریمه و تصویر وسیله نقلیه متخلف به همراه روز و ساعت ورود به محدوده طرح به درب منازل افراد ارسال خواهد شد.

وي تصريح كرد: شهروندان محترم برای اخذ مجوز می توانند به سازمان حمل ونقل وترافیک به آدرس خيابان امام خميني،بعد از ميدان شهيد زين الدين،جنب سازمان پايانه هاي مسافربري شهرداري قم،سازمان حمل و نقل و ترافيك مراجعه نمايند.

لازم به ذکر است: محدوده طرح ترافیک خیابان های طالقانی ( حدفاصل عمار یاسر ، چهار راه بازار) ، بهار ، ارم وانقلاب را شامل می شود که ساعات محدودیت ۳۰/۷ لغایت ساعت ۱۴ و ۱۶ الی ۲۱ برای خودروهای فاقد مجوز می باشد.

انتهای پیام/۱۱۶/
https://qomnews.ir/vdcdxf0f.yt0xj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما