چهارشنبه ۷ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۰
کد مطلب : 50162
منبع : خبرگزاری فارس

مزار شهدای هفتم تیر در قم گلباران شد

قم نيوز : قم نیوز: مراسم گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدای هفتم تیر ماه با حضور خانواده معظم شهدا،‌ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، ‌خادمان به شهدا و مردم قم در گلزار شهدای شیخان برگزار شد .
مزار شهدای هفتم تیر در قم گلباران شد
مزار شهدای هفتم تیر در قم گلباران شد
به گزارش قم نیوز، مراسم گلباران و عطر افشانی مزار مطهر شهدای هفتم تیر ماه با حضور خانواده معظم شهدا،‌ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران، ‌خادمان به شهدا و مردم قم در گلزار شهدای شیخان برگزار شد.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در این مراسم گفت: شهید بهشتی در مقابل توده‌ای‌ها،‌ دموکرات‌ها و منافقان، ‌کسانی که  قصد داشتند اسلام را به حاشیه برانند ایستاد و تا پای جان پای اهدافش پایداری کرد. بهشتی دشمن اسرائیل بود و این موجب خشم  استکبار و مزدورانش شده بود.

سید جواد هاشمی افزود: آیت الله دکتر بهشتی از انسان‌های وارسته و صبوری بود که  تمام تهمت‌ها را که دسیسه دشمنان و منافقان بود به جان خرید اما از اهدافش کوتاه نیامد و پای اسلام و ارزش‌های والای اسلامی ایستادگی کرد و در این راه به شهادت رسید.

وی تاکید کرد: دشمنان  با کشتار نیروهای ارزشمند انقلاب اسلامی تلاش کردند تا انقلاب را ضعیف کنند حال آنکه این خون‌ها ضامن بقای اسلام شد و هر روز نهال انقلاب  به درختی تنومند مبدل شد که تاثیرات آن را می‌توانیم در بین کشورهای مسلمان و ملت‌های آزاده مشاهده کنیم.

وی اضافه کرد: امروز نیز دشمنان اصل اسلام را هدف قرار داده‌اند و با اسلام راستین به مقابله برخاسته‌اند،‌ انقلاب اسلامی همواره مدافع مظلومان و  نقطه امید ملت‌های آزاده بوده است.

در این مراسم با حضور خانواده معظم شهدای هفتم تیر سال 60 و  جمعی از مسوولان مزار مطهر شهدای هفتم تیر گلباران و عطر افشانی شد.

تعداد 9 شهید فاجعه تروریستی هفتم تیر ماه سال 60 در دفتر حزب جمهوری اسلامی در گلزار شیخان و حرم مطهر حضرت معصومه (س) مدفون هستند.

استان قم مفتخر به خدمت رسانی به 12 خانواده معظم شهید هفتم تیر ماه شهیدان حقانی، قاسمی، دیالمه، محمد عینی، منتظری، صادقی، هاشمی سنجانی، کریمی بیژنی، رحیمی، شهریار، طباطبائی نژاد، ‌دانش است.

اتمام پیام/ 137
https://qomnews.ir/vdcdxf0k.yt0z96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما