سه شنبه ۶ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 42152
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

همكاري شهرداري قم با هيئات مذهبي

قم نيوز : قم نیوز: رئيس شوراي هيئات مذهبي استان قم گفت: شهرداري قم در فعاليت هاي مختلف هيئات مذهبي در شهر همكاري بسيار خوبي دارد.
همكاري شهرداري قم با هيئات مذهبي
به گزارش قم نیوز،  حجت الاسلام سيد محمد چهل اختراني در ديدار اعضاي هيات رئيسه شوراي هيئات مذهبي استان قم با شهردار قم با تاكيد بر جايگاه و اثرگذاري هيئات مذهبي اظهار كرد: هيئات مذهبي با توجه به جايگاه مردمي و جلوه ديني اثرگذاري بسيار ويژه اي در جامعه دارند.

وي با تاكيد بر اينكه در هيئات مذهبي نيازمند اقدامات فرهنگي هستيم، اظهار كرد: با توجه به اثرگذاري اين مجموعه ها اقدامات فرهنگي در آنها مي تواند نتايج بسيار خوبي را در بر داشته باشد.

رئيس شوراي هيئات مذهبي استان قم با اشاره به وجود بيش از هزار و ۷۰۰ هيات مذهبي در استان قم تصريح كرد: بسياري از اين هيئات، الگويي براي هيات هاي مذهبي كشور هستند و فعاليت هاي گسترده اي را انجام مي دهند.

وي با تاكيد بر ضرورت حفظ جايگاه مردمي هيئات مذهبي خاطرنشان كرد: خوشبختانه شهرداري در زمينه هاي مختلف همكاري بسيار خوبي با هيئات مذهبي دارد.

چهل اختراني با اشاره به در پيش بودن ايام محرم و صفر و سوگواري اباعبدالله الحسين(عليه السلام) خاطرنشان كرد: براي استقبال از اين ايام نيازمند مشاركت شهرداري براي تامين امكانات لازم در شهر و فضاسازي شهري متناسب با ايام هستيم.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdxf0o.yt0xk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما