سه شنبه ۹ تير ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۲۰
کد مطلب : 31172
منبع : روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری قم
سرپرست شهرداري منطقه هفت قم خبر داد:

تملك ۱۰۰ درصدي املاك واقع در پروژه شهيد كاظمي

قم نيوز : سرپرست شهرداري منطقه هفت قم از تملك ۱۰۰درصدي املاك واقع در پروژه شهيد كاظمي خبر داد.
تملك ۱۰۰ درصدي املاك واقع در پروژه شهيد كاظمي
به گزارش قم نیوز، عليرضا اقباليان با اعلام اين خبر اظهار داشت: اتمام روند تملك املاك واقع در پروژه شهيد كاظمي ، در كنار ساخت بيش از ۳هزار پاركينگ در هسته مركزي شهر قم ، نقطه عطفي در رفع معضل ترافيكي و تامين نياز هاي ترافيكي ، فرهنگي و اقامتي مجاورين و زائرين حرم حضرت معصومه(س) است.

اقباليان افزود: بي‌شك اگر خواست و حمايت مردم نباشد، اهداف شهرداري به كندي پيش مي‌رود، و در اين خصوص نيز نبايد از ياد برد كه خواست و همكاري مردم بود كه سبب شد شهرداري قم بتواند در مسير آزادسازي پروژه شهيد كاظمي، با سرعتي خوب و رضايت‌بخش عمل نمايد.

وي ادامه داد: اجراي پروژه شهيد كاظمي در هسته مركزي شهر مقدس قم و در مجاورت دو خيابان اصلي منتهي به حرم مطهر حضرت معصومه (س) ، مي تواند بخشي از معضل هميشگي كمبود پاركينگ در هسته مركزي شهر را مرتفع گرداند.

سرپرست شهرداري منطقه هفت قم در ادامه افزود: مشاركت مجموعه ادارات استان و مسئولين در سرعت بخشي به اجراي فاز نخست اين پروژه يا همان آزاد سازي املاك واقع در طرح، نمونه قابل قبول اهتمام مسئولين نسبت به رفع مشكلات ساكنين و زائرين شهر مقدس قم به حساب مي‌آيد.

سرپرست شهرداري منطقه هفت قم اظهار داشت: منطقه هفت به عنوان پيش برنده در اجراي طرح تملك سهم شهرداري در اين طرح، از موانع و مشكلات متعدد در اجراي طرح هاي عمراني و خدماتي در هسته مركزي شهر برخوردار است و شهروندان و صاحبان املاك بازوان مجموعه شهرداري در بستر سازي مناسب جهت اجراي اين طرح‌ها مي‌باشند.

اقابليان در ادامه تاكيد كرد: همت و تلاش كادري مجرب در راستاي تسريع در امور مربوط به تملك پروژه شهيد كاظمي در كنار حمايت هاي شوراي اسلامي شهر و همچنين دستگاه‌هاي قضايي و انتظامي روند اجراي فاز نخست اين طرح را از بن‌ بست هاي گاه و بيگاه بيرون كشيد تا مجاوران و زائران بتوانند رايحه خوش خدمت را استشمام نمايند.

وي ضمن اشاره به برگزاري جلسات متعدد با مالكين املاك واقع در طرح اظهار داشت: برگزاري جلسات متعدد با مالكين در خصوص تملك ريز ملك هايي كه تعدد آنها بر سختي كار مي افزود، در كنار جلسات متعدد هماهنگي بين ادارات و سازمانهاي دخيل در اين امر، از فعاليت‌هايي بود كه به صورت مداوم توسط شهرداري قم پيگيري و اجرا مي‌گرديد.

اقباليان مطالبات و حمايت مردم، از پروژه‌هاي كلان عمراني و خدماتي شهرداري را موجب قوت قلب و راه حل برون رفت از مشكلات پيش روي طرح‌ها عنوان كرد و افزود: خوشحاليم كه در شهري خدمت مي‌كنيم كه مردمانش نيز دوشادوش مسئولين براي اعتلا و پيشرفت شهر، تلاش مي‌كنند، و همواره حضوري مثبت و دلگرم‌كننده دارند.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdxf0s.yt0f56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما