يکشنبه ۱۰ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۰۰
کد مطلب : 21182

ایجاد 5 المان شهری در بلوار زائر قم

قم نيوز : قم نیوز: شهردار منطقه یک قم با اشاره به اینکه شهرداری در استفاده از المان‌های شهری متناسب با ایام فاطمیه کارهای تلفیقی مناسبی ارائه کرده است گفت: شهرداری منطقه یک پنج المان را در بلوار زائر ایجاد کرده که مورد توجه زائرین قرار گرفته است.
ایجاد 5 المان شهری در بلوار زائر قم
به گزارش قم نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، اکبر قلیچ با بیان اینکه شهرداری منطقه یک اقدامات گسترده‌ای به مناسبت ایام نوروز انجام داده است گفت: شهرداری منطقه یک در بهسازی و آماده‌سازی بوستان‌ها و همچنین اسکان زائرین فعالیت گسترده‌ای داشته است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در استفاده از المان‌های شهری متناسب با ایام فاطمیه کارهای تلفیقی مناسبی ارائه کرده است، بیان کرد: شهرداری منطقه یک پنج المان را در بلوار زائر ایجاد کرده که این المان‌ها مورد توجه زائرین، مجاورین و مسئولین قرار گرفته است.

شهردار منطقه یک گفت: دار قالی، کلبه چوبی، مدرسه موش‌ها، خانه روستایی و سفره هفت سین به همراه آدمک‌هایی با لباس محلی از جمله المان‌هایی است که شهرداری در منطقه یک ساخته که مورد توجه زائرین و مجاورین قرار گرفته است.

وی افزود: در خصوص المان‌های مربوط به ایام نوروز دفتر انتقادات و پیشنهادات قرار دادیم که مورد استقبال قرار گرفته و مطالب خوبی هم نوشته شده است که می‌تواند چراغ راه ما برای آینده باشد.

قلیچ با اشاره به افتتاح بوستان رسانه به مناسبت ایام نوروز گفت: افتتاح این بوستان در ایام نوروز توانست در اسکان زائرین کمک شایانی کند.

شهردار منطقه یک تصریح کرد: شهرداری منطقه یک برای جلب رضایت شهروندان در این ایام به صورت مداوم خدمات شهری مانند لکه گیری آسفالت‌ها و ... را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه در روشنایی بوستان‌های منطقه یک هیچ جایی مغفول نمانده است، گفت: شهرداری زیباترین فضاها را برای زائرین فراهم کرده و در تلاش است که در سال‌های بعد مشکل پارکینگ این بوستان‌ها نیز رفع شود.

قلیچ با بیان اینکه شهرداری منطقه یک حدود ۳۷۰ نیروی خدماتی و شرکتی دارد، عنوان کرد: اکثر نیروهای خدماتی و شرکتی این منطقه به صورت شیفتی و شبانه‌روزی آماده خدمت‌رسانی به زائرین هستند.

وی به بهسازی و رنگ‌آمیزی مبلمان شهری در بوستان‌های این منطقه اشاره کرد و گفت: شهرداری منطقه یک تمام تلاش خود را در آماده‌سازی و زیباسازی بوستان‌ها به کار برده است.

شهردار منطقه یک با بیان اینکه سرمای هوا مقداری از فضای سبز منطقه را تحت تأثیر قرار داده بود، عنوان کرد: شهرداری توانست در مدت ۱۰ روز چهره منطقه را دگرگون کرده و این منطقه را برای استقبال از زائرین آماده کند.

وی به امکانات به کار رفته در بوستان‌ها اشاره کرد و گفت: نصب تابلوهای راهنمای مسافرین، قبله نما، تابلوهای معرفی امکانات بوستان و ... از اقداماتی است که شهرداری برای ایام نوروز انجام داده است.

قلیچ بیان کرد: منطقه یک یکی از تمیزترین مناطق شهرداری بوده است که مورد توجه مسئولان نیز قرار گرفته است.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdxf0x.yt0fj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما