سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۰۹:۵۵
کد مطلب : 20192
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع):

رزمایش‌های بسیج شکل رزمی حضور مردم در صحنه است

قم نيوز : قم نيوز:‌فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) گفت: انجام رزمایش‌های بسیج به ویژه رزمایش بزرگ الی بیت المقدس، شکل رزمی حضور مردم در صحنه است و امیدواری دوستان نظام و ترس دشمنان را به دنبال دارد.
رزمایش‌های بسیج شکل رزمی حضور مردم در صحنه است
به گزارش قم نيوز به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، محمد علی مختاران با اشاره به رزمایش اخیر گردان‌های الی بیت المقدس و کوثر اظهار داشت: هدف این رزمایش که همان ارتقاء توان رزمی گردان‌های واکنش سریع و همچنین نمایش توان بازدارندگی رزمی نیروهای مردمی بود به خوبی محقق شد.

وی با بیان اینکه مردم ما بخش عظیمی از توان ایستادگی و بازدارندگی خود را در راهیپمایی ۲۲ بهمن نشان دادند، ابراز داشت: بهترین عامل بازدارندگی حضور بسیج است که منتخبی از قشر جوان و حتی میانسال و بزرگسال با شکل و شمایل نظامی و رزمی با زیباترین جلوه در میدان رزم حضور پیدا می‌کنند.

فرمانده ناحیه بسیج امام حسین(ع) ابراز داشت: دشمنان ما به این نتیجه رسیدند که مردم ما هم در صحنه‌هایی مثل راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور می‌یابند و هم اینکه لباس رزم پوشیده و در رزمایش‌ها آمادگی نظامی خود را ارتقاء می‌بخشند.

وی با اشاره به اینکه بسیجیان گردان‌ها در راستای حفظ ولایت فقیه و سایر ارزش‌های برآمده از انقلاب اسلامی بدون هیچ چشمداشتی در هوای سرد و شرایط سخت مناطق رزمایش حضور یافتند، خاطرنشان کرد: حضور ایشان این پیام را دارد که ملت و به ویژه جوانان پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند و در صحنه‌های نبرد قدرت واقعی خود را به رخ دشمن خواهند کشید.

مختاران با بیان اینکه رزمایش، یقینا بازگو کننده بهترین نمایش رزم ملت ایران است گفت: انجام این رزمایش مایه امیدواری برای دوستان نظام و انقلاب و مایه ترس و یاس دشمنان انقلاب اسلامی بود.

انتهای پیام/126
https://qomnews.ir/vdcdxf0x.yt0zn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما