سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 46572
منبع : خبرگزاری فارس
معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری قم؛

فعالیت ۴۷۵۰ دستگاه تاکسی در قم/ آماده باش برای ایام پایانی سال

قم نيوز : قم نیوز: معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: چهار هزار و ۷۵۰ دستگاه تاکسی در قم فعالیت می‌کنند که از این تعداد ۲ هزار و ۳۰۰ خودرو در قالب خطوط هستند.
فعالیت ۴۷۵۰ دستگاه تاکسی در قم/ آماده باش برای ایام پایانی سال
به گزارش قم نیوز، امیر عباس قاسمی، از آماده باش کامل تاکسیرانی قم در ایام پایانی سال اشاره کرد و ابراز داشت: نظارت و آماده باش تاکسیرانی در هسته مرکزی شهر، بخصوص سه راه بازار، چهارراه بازار، مسیرهای منتهی به مراکز خرید، اطراف حرم مطهر و میدان شهید مطهری به شکل ویژه است.

وی به پنج‌شنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: برای این ایام به صورت ویژه ۱۰۰ دستگاه خودرو از میدان مطهری به سمت بهشت معصومه(س) و ابتدای خیابان انقلاب هم تاکسی و خودروی ون به شکل ویژه برای حرکت به سمت گلزار شهدا محیا شده است.

معاون اجرایی سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: برای پنج‌شنبه آخر سال ۷۵۰ خودرو شبکه بی سیم ۷۰۰ دستگاه سواری و ۱۵۰ دستگاه ون آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه سامانه شهرداری به شماره ۱۳۷ و همچنین شماره ۳۶۶۲۸۸۰۰ هم آماده شنیدن گزارش‌های مردمی است، گفت: سه اکیپ پنج نفره با خودروی گشت نقاط حساس و هسته مرکزی شهر را پوشش می‌دهند و با هرگونه تخلف بخصوص تخلف امتناع از مسافر برخورد جدی می‌کنند.

قاسمی بیان کرد: دو هزار و ۳۰۰ دستگاه تاکسی در قالب ۸۵ خط، دو هزار و ۴۵۰ تاکسی گردشی و همچنین ۹۵۰ تاکسی بی سیم در حال حاضر در شهر قم در حمل و نقل عمومی سهیم هستند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdxk0o.yt0956a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما