جمعه ۷ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۹
کد مطلب : 29562
معاون سازمان فرهنگی شهرداری قم:

بیش از ۱۰۰۰ نفر در « تور قم‌گردی » ویژه نوروز شهرداری قم شرکت کردند

قم نيوز : قم نیوز: معاون سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه تور قم گردی رایگان در ایام نوروز در اختیار مسافران و زائران قرار دارد، گفت: بیش از ۱۰۰۰ نفر تاکنون در تور قم گردی شرکت و از آثار تاریخی قم بازدید کردند.
بیش از ۱۰۰۰ نفر در « تور قم‌گردی » ویژه نوروز شهرداری قم شرکت کردند
به گزارش قم نیوز، سید رسول موسوی نژادیان با اشاره به فعالیت تور قم‌گردی در ایام نوروز اظهار داشت: امسال در استان قم به واسطه راه اندازی تور قم گردی مسافران و زائران به صورت هماهنگ از آثار تاریخی قم بازدید کردند.

معاون سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به اینکه تور قم گردی رایگان در اختیار مسافران و زائران قرار دارد افزود: بازدید از مکان‌های تاریخی قم با وجود این تور قم گردی با استقبال خوب مسافران همراه بوده است.

وی با اشاره به اینکه گلزار شهدای قم، مجموعه گنبد سبز، بازار تیمچه، موزه مردم‌شناسی و بسیاری دیگر از مراکز تاریخی قم در تور گردشگری به مسافران معرفی شده است افزود: در پنج روز نخست سال ۹۴ تعداد هزار و ۱۴۰ نفر در تور گردشگری قم شرکت کردند.

موسوی نژادیان با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ آماده پاسخگویی به سوالات علاقه مندان به شرکت در تور قم گردی است گفت: با استفاده از این سامانه تاکنون خدمات شایسته‌ای به علاقه مندان صورت گرفته است.

معاون سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به دیگر فعالیت‌های شهرداری قم برای استقبال از مسافران نوروزی خاطر نشان کرد: در روز نخست سفرهای نوروزی شهرداری قم اقدام به استقبال از مسافران نوروزی با تهیه و توزیع بسته‌های فرهنگی و شاخه‌های گل در ورودی‌های شهر کرد.

وی با اشاره به اینکه این استقبال در روز ۲۹ اسفند ماه سال گذشته صورت گرفت افزود: این اقدام تاثیرات مطلوبی را بر مسافران به جای گذاشت.

موسوی نژادیان با بیان اینکه بسته‌های توزیع شده دارای محتوای فرهنگی بوده است گفت: این بسته‌های فرهنگی شامل کتاب‌هایی با موضوع زندگی نامه حضرت زهرا (س)، انیمیشن حضرت زهرا (س) و بروشورهای ویژه کودکان بود.

معاون سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه برگه‌های مطالعه ۳۰ ثانیه‌ای در اختیار مسافران قرار گرفت، افزود: این برگه‌ها داری نکاتی آموزشی در مورد فرهنگ کتابخوانی و نکای برای هرچه بهتر برگزار شدن سفرهای نوروزی بود.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdxk0x.yt0n96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما