چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : 39462
منبع : پایگاه اطلاع رسانی شهرداری قم

حل مشكلات تقاطع غيرهمسطح بلوار ۱۵ خرداد

قم نيوز : قم نیوز: دكتر عليرضا قاري قرآن معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم گفت: تمام موانع در مسير تسريع تقاطع غير همسطح شهداي ۱۵ خرداد مرتفع شده است.
حل مشكلات تقاطع غيرهمسطح بلوار ۱۵ خرداد
به گزارش قم نیوز، دكتر عليرضا قاري قرآن با اشاره به افتتاح پروژه تقاطع غيرهمسطح بلوار ۱۵ خرداد- عمارياسر تا آبان‌ماه سال جاري اظهار كرد: تمام مشكلاتي كه در پروژه سه سطحه ۱۵ خرداد داشتيم اكنون مرتفع شده است.

وي با اشاره به دلايل تاخير اين پروژه افزود: نوع قرارداد در اين پروژه به نحوي بود كه كار را از حوزه اختيارات كارفرماي اصلي يعني شهرداري خارج مي‌كرد.

معاون شهرسازي و امور زيربنايي شهرداري قم معتقد است تهاتري ديدن اين پروژه از موضوعاتي بود كه موجب زمين‌گير شدن كارگاه شده بود.

وي با اشاره به اين‌كه در اين مدل قرارداد، مجموعه پيمانكار بايد از نظر مالي بسيار قوي باشد گفت: وقتي مجموعه‌اي مي‌گويد من ۲ هزار ميليارد تومان در شهر قم سرمايه‌گذاري مي‌كنم، عدد ۷۰ ميليارد تومان نبايد او را دچار مشكل كند.

قاري قرآن به تلاش شهرداري براي حل مشكلات اين پروژه اشاره كرد و افزود: پيش از همه تلاش كرديم تا مشكلات مالي پروژه را برطرف كنيم و پس از آن از نظر فني به كمك پيمانكار آمديم.

وي ادامه داد: ۳۲ پروژه ديگر هم در كنار اين پروژه شروع شد و خود را نشان داد و مجموعه پيمانكار متوجه شد كه نبايد بيش از اين عقب بماند و انصافا اكنون به ميدان آمده و كار مي‌كند.

معاون شهردار قم اظهار كرد: نتيجه اقدام‌هاي شهرداري در اين پروژه اين شد كه امروز در تمام جبهه‌ها فعال است و مي‌توانيم بگوييم تا مهر و آبان راه‌اندازي خواهد شد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdxo0s.yt0n96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما