دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 50342
منبع : خبرگزاری فارس
رئيس هیأت‌ بسكتبال استان قم خبر داد

تشكيل اردوي انتخابي بسكتبال قم براي اعزام به مسابقات كشوري

قم نيوز : قم نیوز: رئيس هیأت‌ بسكتبال استان قم از تشكيل اردوي انتخابي براي اعزام بهترين‌هاي بسكتبال قم به مسابقات قهرماني رده‌هاي سني پايه كشور خبر داد.
تشكيل اردوي انتخابي بسكتبال قم براي اعزام به مسابقات كشوري
به گزارش قم نیوز، مرتضی سخایی، اظهار کرد: تمرین انتخابی تیم بسکتبال رده سنی نوجوانان استان قم با هدف آماده‌سازی این تیم برای مسابقات کشوری و همچنین انتخاب استعدادهای برتر این رشته برای معرفی به اردوی شناسایی بازیکنان تیم ملی نوجوانان 2019 برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: به تمام باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان این رده سنی زمان برگزاری تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی تیم جوانان اطلاع‌رسانی شده است چرا که غیبت در این تمرینات به منزله انصراف از تیم استان است، علاوه بر اینکه تیم استان باید اوایل مردادماه در رقابت‌های کشوری با حریفان خود رقابت کند.

رئیس هیأت‌ بسکتبال استان قم در ادامه از مشخص شدن زمان برگزاری این رقابت‌ها خبر داد و بیان کرد: مسابقات رده سنی جوانان بسکتبال کشور در حالی برگزار می‌شود که قم یکی از تیم‌های حاضر در منطقه یک به شمار می‌رود و روز 31 تیرماه به این مسابقات خواهد رفت.

وی خاطرنشان کرد: تمرینات تیم‌های منتخب نوجوانان و جوانان بسکتبال قم در سالن ورزشی دبیرستان صدوق واقع در میدان مطهری برگزار می‌شود و با توجه به برگزاری رقابت‌های لیگ استان کادر فنی و بازیکنان بسیار خوبی در تمام تیم‌های پایه قم حضور دارند.

سخایی به راه‌یابی دو تیم به فینال رقابت‌های لیگ بسکتبال باشگاه‌های قم اشاره و مطرح کرد: فصل 96 – 1395 لیگ بسکتبال باشگاه‌های قم با رقابت هشت تیم تا کنون به ترتیب سه مرحله مقدماتی، پلی‌آف و نیمه‌نهایی را پشت‌سر گذاشته و دو تیم به دیدار نهایی بازی‌ها رسیدند.

وی یاد آور شد: در مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها تیم کاشان با نتیجه 56 بر 36 موفق به شکست تیم مهتاب شد و تیم مهرام نیز در جدال با تیم شهدای آتش‌نشان به برتری 85 بر 78 دست یافت تا بدین‌ترتیب تیم‌های مهرام و کاشان برگزار کننده مسابقه پایانی برای تعیین تیم قهرمان باشند.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdxs0k.yt0zo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما