چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 44312
منبع : پایگاه خبری تحلیلی گیلان خبر

در کوچک جنگلی، نهضت جنگل از منظر مبانی انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است

قم نيوز : قم نیوز: سجاد ستوده مسئول سازمان فضای مجازی سراج در استان گیلان درباره نرم افزار "‌کوچک جنگلی" نخستین نرم‌افزار حوزه "میرزاپژوهی" و "نهضت جنگل" اظهار داشت: این نرم افزار توسط سازمان فضای مجازی سراج در دفتر استان گیلان تهیه و انتشار یافته است.
در کوچک جنگلی، نهضت جنگل از منظر مبانی انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گرفته است
به گزارش قم نیوز، ساعت 20:00 روزدوشنبه از نرم افزار "کوچک جنگلی" در سالن نمایش سینما سپیدرود رشت رونمایی شد.

سجاد ستوده مسئول سازمان فضای مجازی سراج در استان گیلان درباره نرم افزار "‌کوچک جنگلی" نخستین نرم‌افزار حوزه "میرزاپژوهی" و "نهضت جنگل" اظهار داشت: این نرم افزار توسط سازمان فضای مجازی سراج در دفتر استان گیلان تهیه و انتشار یافته است.

 آقای ستوده دراین مراسم ضمن توضیح درباره ویژگیهای کاربردی و فنی نرم افزار کوچک جنگلی، از حضار خواست تا برای دانلود نرم افزار واستفاده از آن به سایت سراج به آدرس اینترنتی serag.ir/gilan

مراجعه کنند. همچنین نظرات خود در امر رفع معایب ونواقص و بکارگیری نرم افزار ارائه کنند. و نیزدر مسابقه ی هفتگی ای که درنرم افزارطراحی وقرارداده شده شرکت و به جوایز در نظر گرفته شده دست یابند.

وی افزود: برای ساخت این نرم افزار اندرویدی بالغ بر 4 ماه کار فنی و عملیاتی شده است همچنین افزود: در کد‌نویسی این نرم افزار از جدیدترین و پیشرفته‌ترین متدهای کدنویسی استفاده شده است و محتوای این نرم افزار با همکاری بین موسسه رنگ ایمان و سازمان سراج تهیه شده است.

ایشان با بیان اینکه از ویژگی های خاص نرم افزار به‌روز رسانی مداوم آن درصورت اتصال به اینترنت است خاطرنشان کرد: برخی از گزینه‌ها و نسخه‌ها در نرم افزار "کوچک جنگلی" منحصر به فرد است.

بخش ویژه نرم افزار نقشه ای از استان گیلان است که با کلیک بر هر نقطه آن وقایع رخ داده شده در آن محل در دوران نهضت جنگل به نمایش در می آید.وی تصریح کرد: در نسخه‌های بعدی این نرم‌افزار نقشه مناطق دیگر و حتی کشور آذربایجان در قیام نهضت جنگل طراحی و معرفی می‌شود.

ستوده با اشاره به چند رسانه ای بودن این نرم افزار گفت: نرم افزار با نگاه انقلاب اسلامی تهیه شده است و علاوه بر محتوای متنی، 13 قسمت سریال کوچک جنگلی در نرم افزار مذکور موجود است. همچنین پوسترهای چهار سال اخیر با موضوع میرزا کوچک در نرم افزار گنجانده شده است.

وی بخش‌های مختلف نرم افزار مذکور را متنوع دانست و اظهار داشت: به‌سوی تمامی افرادی که درباره قیام نهضت جنگل دارای توانمندی هستند، دست یاری دراز می‌کنیم. امید است با انتشار این نرم‌افزار، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان به‌خوبی معرفی شده و گیلان و نهضت جنگل به‌درستی در کشور شناخته شوند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdxs0o.yt0of6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما