يکشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۵۴
کد مطلب : 37392
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) صورت گرفت

تشییع با شکوه ۵ شهید گمنام در قم

قم نيوز : قم نیوز: مراسم تشییع پنج شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) با حضور گسترده مردم برگزار شد.
تشییع با شکوه ۵ شهید گمنام در قم
به گزارش قم نیوز، در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) ۱۶ استان کشور میزبان ۱۱۱ شهید گمنام هستند و شهر قم نیز امروز یکی از شهرهایی است که افتخاری میزبانی از پنج شهید گمنام نصیبش شده است.

مراسم تشییع شهدای گمنام صبح امروز پس از اقامه نماز توسط آیت‌الله نوری همدانی از حرم مطهر حضرت معصومه(س) به سمت صداوسیمای قم برگزار شد و در طول مسیر خیل عظیم جمعیت پیکر مطهر این شهدای والا مقام را همراهی کردند.

در حال حاضر پیکر این شهدا به صداوسیمای قم رسیده است و قرار است که مراسم ویژه‌ای در این مرکز با حضور گسترده مردم برگزار شده و سپس پیکر مطهر دو تن از این شهدا به خاک سپرده خواهند شد.

پس از خاکسپاری دو شهید گم‌نام در صداوسیمای مرکز قم، پیکر دو شهید در شهر کهک و پیکر یک شهید نیز در لشکر عملیاتی واقع در کیلومتر ۱۵ جاده قدیم قم کاشان به خاک سپرده خواهند شد و در شهر کهک و لشکر عملیاتی نیز مراسم‌های ویژه‌ای برگزار خواهد شد.

دو شهید گمنام که در صدا و سیمای قم به خاک سپرده می‌شوند ۲۲ و ۳۰ ساله مربوط به تک دشمن در منطقه فاو و عملیات محرم سال ۶۱ در منطقه شرهانی هستند.

همچنین شهدایی که در شهر کهک به خاک سپرده خواهند شد ۱۹ و ۲۰ ساله بوده و در عملیات محرم در زبیدات و عملیات خیبر در جزیره مجنون در سال ۶۲ به فیض عظیم شهادت نائل شده‌اند.

همچنین شهید بزرگوار لشکر عملیاتی نیز رزمنده جوان ۲۳ ساله‌ای است که پیکر مطهر وی در منطقه عملیاتی خیبر در جزیره مجنون تفحص شده است.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdxs0s.yt05n6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما