شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۰۰
کد مطلب : 42242
منبع : خبرگزاری فارس
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد

ضرورت تشکیل سازمان ملی اورژانس

قم نيوز : قم نیوز: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تشکیل سازمان ملی اورژانس باید پیگیری شود، گفت: در صورت تشکیل سازمان ملی اورژانس خدمات امدادی این سازمان گسترش یافته و سازمان می‌تواند در بخش‌های مختلف دارای نماینده بوده و امور مربوط به خود را پیگیری کند.
ضرورت تشکیل سازمان ملی اورژانس
به گزارش قم نیوز،  احمد امیرآبادی ظهر امروز در مراسم تجلیل از خدمات عوامل اورژانس 115 قم با اشاره به اینکه پرسنل اورژانس در مسیر خدمت‌رسانی به مردم تلاش کرده و فعالیت‌های ارزنده آنها قابل تقدیر است، گفت: نیروهای اورژانس تلاشی با ارزش دارند و قطعاً تلاش و زحمات آنها نزد خداوند متعال دارای اجر و پاداش است.

وی با اشاره به اینکه تلاش نیروهای اورژانس در امر خدمت‌رسانی به حادثه دیدگان دارای هیچ حد و مرزی نیست، اضافه کرد: نیروهای اورژانس در هر جایی که باشند برای خدمت‌رسانی به مردم وارد عمل شده و به امدادرسانی می‌پردازند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه تشکیل سازمان ملی اورژانس باید پیگیری شود، گفت: در صورت تشکیل سازمان ملی اورژانس هم خدمات امدادی این سازمان گسترش یافته و هم می‌تواند در بخش‌های مختلف دارای نماینده بوده و امور مربوط به خود را پیگیری کند.

وی با اشاره به اینکه وزارت بهداشت دارای فعالیت‌های گسترده‌ای است، اضافه کرد: تشکیل سازمان ملی اورژانس می‌تواند از بار فعالیت‌های این وزارتخانه بکاهد.

امیرآبادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت موتورسیکلت‌‌سوارها در قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر 300 هزار دستگاه موتورسیکلت در قم وجود دارد و با توجه به میزان جمعیت، قم در استفاده از موتورسیکلت در رتبه نخست کشور قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه وجود موتورسیکلت‌ها و حوادث مرتبط با آن موجب شده است که ماموریت‌های اورژانس افزایش یافته و از استانداردها فراتر رود، گفت: انجام روزانه 270 ماموریت توسط اورژانس قم نوعی جهاد است و امیدواریم که خدمات آنها مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdxx0o.yt0xo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما