سه شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۲۵
کد مطلب : 40262
استاندار قم:

کارگروه نحوه گسترش عمومی اقتصاد مقاومتی تشکیل شود

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم گفت: باید کارگروهی که مربوط به نحوه گسترش عمومی اقتصاد مقاومتی است از افراد صاحب فکر تشکیل دهیم تا بدانیم چگونه میتوان سطح آگاهی و فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در همه مردم ایجاد کرد و همه مردم وظیفه خود را بدانند.
کارگروه نحوه گسترش عمومی اقتصاد مقاومتی تشکیل شود
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی عصر امروز در جلسه کارگروه اقتصاد مقاومتی استان قم که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری قم برگزار شد با اشاره به اینکه انتظار و توقع این است که در رسیدن به اهداف استانی از وجود نمایندگان قم بیشتر استفاده کنیم اظهارداشت: در خصوص اقتصاد مقاومتی حرف های زیادی زده می شود ولی بد نیست که برای ایجاد تغییر در نگاه ما سیاست های اقتصاد مقاومتی را بخوانیم و حفظ کنیم و ماهیت آن را دریابیم.

استاندار قم با بیان اینکه تا زمانی که ماهیت این سیاست ها را ندانیم تنها به ارائه پاورپوینت ها ادامه می دهیم و به نتیجه ای نمی رسیم افزود: اقتصاد مقاومتی به فرهنگ عمومی کشور و استان ما باز می گردد و طرح عمیقی است.

وی گفت: باید کارگروهی که مربوط به نحوه گسترش عمومی اقتصاد مقاومتی است از افراد صاحب فکر تشکیل دهیم تا بدانیم چگونه میتوان سطح آگاهی و فرهنگ اقتصاد مقاومتی را در همه مردم ایجاد کرد و همه مردم وظیفه خود را بدانند.

صادقی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی تنها مختص مسئولان نیست و مردم هم با آن ارتباط دارند افزود: در مورد ساماندهی وضعیت اقتصادی و مالیاتی اصناف تاکید دارم معاونت استانداری این موضوع را پیگیری و به سامان برساند.

استاندار قم با بیان اینکه دستور می دهیم کار شناسایی واحد های بدون پروانه با مشارکت صنعت معدن انجام و به دنبال آن راهکاری برای پلمب واحدهای متخلف بررسی و راهکار ارائه شود گفت: ساماندهی مشاغل و ایجاد بازارچه های محلی توسط شهرداری اصناف و میراث فرهنگی باید به صورت متمرکز انجام شود و باید برای آن راهکار داد چرا که این کار به تحقق اقتصاد مقاومتی کمک می کند.

انتهای پیام/ ۱۳۰
https://qomnews.ir/vdcdxx0o.yt0z96a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما