قم نيوز : قم نیوز: مراسم بهره‌برداری از پروژه ۱۴۰ واحدی مسکن مددجویان بهزیستی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری صبح امروز در قم با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.
پروژه ۱۴۰ واحدی مسکن مددجویان بهزیستی قم به بهره‌برداری رسید
به گزارش قم نیوز، مراسم بهره برداری از پروژه ۱۴۰ واحدی مسکن مددجویان بهزیستی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری صبح امروز در قم با حضور علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

همچنین در این مراسم احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، حجت‌الاسلام صالحی منش استاندار قم و همایون هاشمی رئیس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مدیران و معاونان بهزیستی قم حضور داشتند.

رضا سلیقه مدیرکل بهزیستی قم درباره این پروژه اظهار کرد: این پروژه از سال ۹۱ آغاز شده که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، رئیس سازمان بهزیستی، استاندار و جمعی از مسئولان استانی در منطقه پردیسان افتتاح و بهره‌برداری شد.

مدیرکل بهزیستی قم درباره جزئیات این پروژه افزود: این پروژه با مساحت ۱۵ هزار و ۱۲۰ متر در قالب ۱۴۰ واحد مسکونی ۶۳ تا ۹۶ متری برای مددجویان بهزیستی استان قم با همکاری و یاری خیران استان آماده تحویل شده است.

سلیقه بااشاره به تلاش برای آماده سازی پروژه ۱۵۶ واحدی مسکن ویژه مددجویان بهزیستی، عنوان کرد: در حال نیز پروژه ۱۵۶ واحدی مسکن ویژه مددجویان در حال پیگیری است پس از اتمام ساخت و با توجه به شرایط تعیین شده در اختیار مددجویان سازمان قرار می‌گیرد.

مدیرکل بهزیستی قم با بیان قیمت تمام شده این پروژه، خاطرنشان کرد: این پروژه ۱۴۰ واحدی ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه داشته که قیمت هر واحد مسکونی برای مددجویان از ۴۶ میلیون تا ۶۵ میلیون تومان بر اساس متراژ هر واحد متفاوت است، البته بخشی از این مبلغ از سوی بهزیستی و بخشی دیگر از سوی خیران استان تامین شده است.

انتهای پیام/ 126
https://qomnews.ir/vdcdxx0x.yt09x6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما