دوشنبه ۸ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۵۹
کد مطلب : 44042
منبع : خبرگزاری فارس

هاکی‌بازان قم سوم شدند/ مجوز صعود به قمی‌ها نرسید

قم نيوز : قم نیوز: هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر هاکی مردان باشگاه‌های کشور با رتبه سومی و عدم صعود هاکی‌بازان قم به مرحله نهایی این رقابت‌ها پایان یافت.
هاکی‌بازان قم سوم شدند/ مجوز صعود به قمی‌ها نرسید
به گزارش قم نیوز،  مجموع سه هفته از پیکارهای مرحله مقدماتی فصل جاری لیگ برتر هاکی مردان باشگا‌ه‌های کشور با کسب دو پیروزی و ثبت چهار باخت در کارنامه هاکی‌بازان قم همراه بود تا این تیم با وجود تلاش زیاد و شایستگی برای صعود، در جایگاه سوم رقابت‌ها قرار بگیرد.

تیم هیأت هاکی استان قم بعد از انجام دو مسابقه جذاب و تماشایی با تیم هیأت کرمانشاه در هفته نخست و دو مسابقه نزدیک و نفس‌گیر با تیم هیأت همدان در هفته دوم، برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی این رقابت‌ها با تیم نقده هیأت آذربایجان‌غربی به رقابت پرداخت.

این در شرایطی است که امسال با برنامه‌ریزی فدراسیون هاکی دهمین دوره مسابقات لیگ برتر هاکی مردان باشگاه‌های ایران برگزار شد و در هر مرحله تیم‌ها در دو مسابقه رفت و برگشت به مصاف یکدیگر رفتند تا در مجموع هر تیم بعد از 6 مسابقه تکلیف خود برای مرحله بعد را بداند.

در نخستین روز از برگزاری مسابقات هفته سوم لیگ برتر هاکی مردان ایران با عنوان جام خلیج‌فارس سه مسابقه برگزار شد و در گروهی که تیم هیأت هاکی قم قرار دارد، تیم هیأت هاکی همدان با نتیجه پر گل 12 بر یک هیأت هاکی کرمانشاه را شکست داد، شهرداری اراک هفت بر یک هیأت هاکی آذربایجان‌شرقی را از پیش‌رو برداشت و هیأت هاکی نقده پنج بر چهار تیم هیأت هاکی قم را مغلوب کرد.

سپس نوبت به بازی‌های برگشت مرحله سوم مقدماتی لیگ برتر هاکی باشگاه‌های کشور رسید و تیم هیأت هاکی قم در جدال با هیأت نقده آذربایجان غربی برای کسب مجوز صعود به پیروزی نیاز داشت اما در پایان یک رقابت نزدیک و نفس‌گیر با حساب پنج بر چهار بار دیگر نتیجه را واگذار کرد.

در سایر دیدارها نیز تیم شهرداری اراک چهار بر یک هیأت هاکی آذربایجان‌شرقی را برد و هیأت هاکی همدان هفت بر یک هیأت هاکی کرمانشاه را شکست داد و بدین‌ترتیب تکلیف چهار تیم صعود کننده به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر هاکی مردان کشور مشخص شد.

در گروه نخست مرحله مقدماتی تیم هاکی شهرداری اراک با کسب 14 امتیاز  و تفاضل گل مثبت 19 در صدر ایستاد و تیم هیأت هاکی استان سمنان با کسب 14 امتیاز و تفاضل گل مثبت 13 در مکان دوم جای گرفت و این دو تیم راهی مرحله نهایی شدند و تیم هیأت هاکی آذربایجان‌شرقی با 6 امتیاز در این گروه سوم شد.

در گروه دوم از مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر هاکی مردان باشگاه‌های کشور نیز تیم هیأت هاکی نقده آذربایجان‌غربی با کسب 16 امتیاز به عنوان صدرنشین صعود کرد، تیم هیأت هاکی استان همدان با کسب 13 امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله نهایی شد اما تیم هیأت هاکی استان قم با کسب 6 امتیاز در این گروه رتبه سوم را کسب کرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdxz0o.yt0oo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما