سه شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۱۳:۱۰
کد مطلب : 6

ایران تنها کشوری که پرچم قرآن و عترت را برافراشته است

قم نيوز : قم نیوز: تولیت آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه (س) گفت: در میان همه کشورهای اسلامی تنها کشوری که پرچم قرآن و عترت را بر افراشته ایران است .
ایران تنها کشوری که پرچم قرآن و عترت را برافراشته است
به گزارش قم نیوز، حجت الاسلام سید محمد سعیدی شامگاه دوشنبه در آئین تجلیل از خادمان قرآنی حرم حضرت معصومه (س) که در شبستان نجمه خاتون حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد ، در سخنانی با بیان اینکه ایران اسلامی در راه احیای قرآن تلاش کرده است افزود : در میان همه کشورهای اسلامی تنها کشوری که پرچم قرآن و عترت را بر افراشته ایران است .

سعیدی ادامه داد: دشمنان سالهای طولانی تلاش کردند که در بین امت اسلامی فاصله بیندازند اما این مردم شرافتمند ایران بودند که با پیروی از امام و رهبری از این توطئه دشمنان پرده برداشتند و پرچم قیام برای خدا را به همه سختی ها بر دوش کشیدند.

جوانان قدر روزهای قرآنی را بدانند

امام جمعه قم با بیان اینکه جوانان باید قدر این روزهای قرآنی را بدانند افزود: هیچ گاه در گذشته ایران چنین فضای قرآنی برای عاشقان و دوستداران قرآن وجود نداشته که این امر به برکت انقلاب اسلامی محقق شده است.

وی افزود: امروز به برکت حضور بارگاه کریمه اهل بیت فاطمه معصومه (س) برنامه های قرآن از این حرم به سراسر دنیا منتشر می شود.

حجت الاسلام سعیدی با بیان اینکه در جامعه ما حقیقتاَ به قرآن عمل می شود افزود: ملت ولایی ما در راه تحقق اهداف دین و قرآن جهاد و در این راستا در پرتوی قرآن شهیدان فراوانی را تقدیم اسلام کردند.

انتهای پیام/ط
https://qomnews.ir/vdcdy209ayt0.62.html
نام شما
آدرس ايميل شما