سه شنبه ۴ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۴:۱۳
کد مطلب : 14630
درایام نیمه شعبان:

هيچگونه گره ترافيکي آزار دهنده در قم وجود نداشت

قم نيوز : قم نیوز: سرهنگ "کرم الله حسيني" رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان قم گفت: خوشبختانه در شب ميلاد حضرت ولي عصر (عج) ، هيچگونه گره ترافيکي آزار دهنده در قم وجود نداشت.
هيچگونه گره ترافيکي آزار دهنده در قم وجود نداشت
به گزارش قم نیوز به نقل از پايگاه خبري پليس ، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان قم در مصاحبه با اين پايگاه خبري در گزارشي نهايي از وضعيت ترافيکي استان در روزهاي جشن ميلاد حضرت ولي عصر (عج) اظهارداشت: همانگونه که پيش بيني مي شد زائران از سراسر کشور در جشن ميليوني ميلاد مسعود حضرت بقيه الله الاعظم امام زمان (عج) شرکت کردند.
 
وي ادامه داد: معابر متصل به شهر مقدس قم از ساعت پنج بعد از ظهر روز يکشنبه به تدريج داراي بارترافيک سنگين بود و اين روند به مرور زمان تشديد شد و نقطه اوج آن از ساعت 24 به بعد اتفاق افتاد. 

سرهنگ "حسيني" افزود: خوشبختانه با پيش بيني هايي که قبلاً صورت گرفته بود و پارکينگ هاي متعددي که ايجاد شده بود ، با هدايت خودروها توسط همکاران در پليس راهور استان و ديگر عوامل انتظامي و خدمات رسان ، وسائل نقليه وارد پارکينگ هاي مسجد مقدس جمکران شدند. 

رئيس پليس راهنمايي و رانندگي فرماندهي انتظامي استان قم گفت: اگرچه حضور گسترده مردم فراتر از انتظار بود اما خوشبختانه هيچگونه مشکل و يا گره خاص ترافيکي وجود نداشت. 

سرهنگ "حسيني" با بيان اينکه مراسم جشن بزرگ ميلاد امام زمان (عج) تا بامداد روز دوشنبه ادامه داشت ، اظهارداشت: پس از پايان مراسم يعني بعد از نماز صبح به تدريج زائران و مسافران مسجد مقدس جمکران از معابر مختلفي که وجود داشت خارج شدند.

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم نيز در گزارشي به تشريح وضعيت ترافيکي جاده هاي برون شهري طي اين دو روز پرداخت و گفت: در طول برگزاري جشن نيمه شعبان براي سهولت در امر ترافيک و رفاه حال زائران علاوه بر بکارگيري کليه نيروها ، 10 تيم کمکي از ساير استان ها پليس راه استان قم را همراهي کرد.

سرهنگ "اردشير جمشيدي راد" با اشاره به ممنوعيت تردد وسائل نقليه سنگين در محورهاي برون شهري افزود: از ساعت 15 روز يکشنبه ممنوعيت وسائل نقليه سنگين به غير از حاملين مواد سوختي و فاسد شدني ، تردد در محورهاي مواصلاتي استان و تا شهر قم به صورت نيمه سنگين و در کمربندي به سمت مسجد مقدس جمکران سنگين بود .  
 
اين مقام مسئول با بيان اينکه اين محدوديت تا ساعت 20 روز دوشنبه ادامه داشت افزود: خوشبختانه از روز يکشنبه با حضور عوامل پليس راه و راهور ترافيک نيمه سنگين مسيرهاي منتهي به شهر قم و کمربندي هاي استان به حالت عادي بازگشت. 

رئيس پليس راه فرماندهي انتظامي استان قم گفت: در طول انجام اين ماموريت خطير به لطف الهي هيچگونه تصادف فوتي گزارش نشد.

سرهنگ " جمشيدي راد" در ادامه با اشاره به گشت زني هوايي بوسيله يک فروند بالگرد و بازديد از محورهاي استان قم اظهارداشت: در بازديد هوايي از محورهاي مواصلاتي استان ، تا ظهر روز دوشنبه حدود 60 درصد از پارکينگ ها هنوز مملو از جمعيت بود که به تدريج از آن کاسته شد. 


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdz90f.yt0os6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما