شنبه ۳۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : 51170
منبع : خبرگزاری فارس

رقابت ملی‌پوشان فوتسال قم در جام باشگاه‌های آسیا

قم نيوز : قم نیوز: ملی‌پوشان فوتسال قم از امروز در دوره جدید رقابت‌های فوتسال قهرمانی جام باشگاه‌های قاره آسیا برای نماینده کشورمان به میدان می‌روند.
رقابت ملی‌پوشان فوتسال قم در جام باشگاه‌های آسیا
به گزارش قم نیوز، دو ملی‌پوش فوتسال استان قم در رقابت‌های 2017 قهرمانی جام باشگاه‌های قاره کهن علی‌اصغر حسن‌زاده و ابوالقاسم اروجی هستند که برای دفاع نماینده ایران از عنوان قهرمانی سال 2102 خود در ترکیب این تیم حضور می‌یابند.

این در حالی است که دوره جدید بازی‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از روز بیست و هشتم تیرماه در شرق قاره کهن به میزبانی کشور ویتنام آغاز شده و تیم‌های شرکت کننده به مدت یک هفته با هدف به دست آوردن جام قهرمانی این بازی‌ها برابر یکدیگر قرار می‌گیرند.

رقابت‌های سال 2016 فوتسال جام باشگاه‌های آسیا برای علاقمندان به فوتبال در استان قم امسال همانند دوره قبل حائز اهمیت است زیرا دو نماینده فوتسال قم در این جام حاضر هستند و نتایج این بازی‌ها در مسابقاتی که تیم فوتسال گیتی‌پسند برگزار می‌کند، برای قمی‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است.

در ترکیب تیم فوتسال گیتی‌پسند ایران دو بازیکن شاخص و ملی‌پوش فوتسال استان قم یعنی علی‌اصغر حسن‌زاده و ابوالقاسم اروجی حضور دارند و این دو بازیکن ملی‌پوشان فوتسال قم نیز محسوب می‌شوند، در جام باشگاه‌های آسیا به میدان می‌روند.

اروجی و حسن‌زاده از استعدادهای فوتسال استان قم هستند که در تیم‌هایی نظیر ارم‌کیش، صبای قم، ماهان‌تندیس و یاسین‌پیشرو قم سابقه بازی کردن دارند و البته حسن‌زاده در مقایسه با اروجی از سابقه بیشتری برخوردار است و در خارج از کشور در لیگ روسیه نیز بازی کرده و سابقه سه دوره حضور در جام‌های جهانی را نیز دارد.

ابوالقاسم اروجی در حالی امسال همبازی علی‌اصغر حسن‌زاده دیگر همشهری خود در تیم گیتی‌پسند شده است و به جام باشگاه‌های آسیا اعزام می‌شود که حسن‌زاده سال گذشته با گیتی‌پسند قهرمان لیگ برتر شد و اروجی فصل قبل عضو تیم تاسیسات دریایی تهران بود و در جام باشگاه‌های سال 2016 نیز بازی کرده است.

تیم فوتسال گیتی‌پسند در مرحله گروهی سیزدهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا در سال 2017 به میزبانی ویتنام نخستین بازی خود را روز شنبه سی‌ام تیر ماه برابر تیم شنژن چین انجام می‌دهد تا گام نخست برای دفاع از قهرمانی سال 2012 و تبدیل نایب‌قهرمان سال 2013 به قهرمانی جدید محکم بردارد.


انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdzf0k.yt0f56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما