پنجشنبه ۸ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۱۵
کد مطلب : 50180
منبع : خبرگزاری فارس
نایب‌رئیس هیأت‌ تیراندازی استان قم خبر داد

استعدادیابی برای حضور تیم بانوان قم در لیگ تیراندازی ایران

قم نيوز : قم نیوز: نایب‌رئیس هیأت‌ تیراندازی استان قم گفت: با اجرای طرح استعدادیابی برای شناسایی اعضای تیم اعزامی قم به رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور اقدام می‌کنیم.
استعدادیابی برای حضور تیم بانوان قم در لیگ تیراندازی ایران
به گزارش قم نیوز، مرضیه فراهانی، ‌اظهار کرد: از زمانی که مسوولیت نایب‌رئیس هیأت‌ تیراندازی را پذیرفته‌ام تمام سعی و تلاش ما در بخش بانوان این است که دختران و بانوان تیرانداز قم در تمام سطوح مسابقات کشوری اعم از لیگ و قهرمانی کشور حضور موفقی داشته باشند.

وی اضافه کرد: برگزاری منظم رقابت‌های استانی، تشکیل دوره‌های آموزشی، سرمایه‌گذاری در رده‌های سنی پایه و استعدادیابی برای شناسایی نخبه‌های این رشته به منظور تشکیل تیم‌های آماده و منسجم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی کشور، اولویت‌های ما در بخش بانوان است.

نایب‌رئیس هیأت‌ تیراندازی استان قم با اشاره به موضوع حضور تیم بانوان قم در لیگ دسته اول تیراندازی باشگاه‌های کشور، تصریح کرد: این تیم سابقه خوبی در این لیگ دارد و امسال هم با هدف تشکیل تیم تیراندازی بانوان قم در لیگ دسته اول به دنبال شناسایی بهترین‌ها از طریق استعدادیابی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات آزاد تیراندازی بانوان را بدون حضور 9 تیرانداز اصلی هر دو رشته تفنگ و تپانچه برگزار می‌کنیم تا از این طریق انگیزه برای تازه وارد‌ها بیشتر شود و بدین‌ترتیب بتوانیم نفرات مستعد را برای تکمیل تیم اعزامی به لیگ و دیگر مسابقات کشوری شناسایی کنیم.

فراهانی یاد آور شد: نفراتی همچون سارا واعظی، فاطمه سبحانی‌راد، زهرا زارعی و ریحانه حیدری در رشته تپانچه بادی به همراه نرجس کولیوندی، عطیه قدمی، مینا روحیان، فاطمه حسین‌زاده و فهیمه زند در رشته تفنگ بادی در این دوره از مسابقات غایب هستند تا فضا برای سایر تیراندازان باز شود.

وی با بیان اینکه رقابت‌های آزاد دختران و بانوان جنبه انتخابی دارد، در پایان ابراز کرد: قم امسال نیز در مسابقات لیگ دسته اول تیراندازی زنان کشور حضور خواهد داشت ولی برای پشتوانه‌سازی این رشته به منظور حضور موفق و مستمر در رقابت‌های مختلف کشوری، نیاز به پرورش نسل جدیدی از دختران تیرانداز کاملا احساس می‌شود تا قم در این رشته همواره موفق باشد.

انتهای پیام / 136
https://qomnews.ir/vdcdzf0k.yt0zj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما