قم نيوز : قم نگار: مراسم اختتامیه اردوی مکالمه عربی حوزه علمیه استان قم صبح امروز در مدرسه علمیه امام باقر (ع) قم برگزار شد.
مراسم اختتامیه «اردوی مکالمه عربی» حوزه علمیه قم برگزار شد‌
به گزارش قم نگار، مراسم اختتامیه اردوی مکالمه عربی حوزه علمیه قم صبح امروز در مدرسه علمیه امام باقر (ع) قم برگزار شد.

در این مراسم آیت‌‌الله حسینی‌بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد فرخ فال مدیر حوزه علمیه استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین حجازی‌زاده، مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) به سخنرانی پرداختند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حجازی‌زاده در این مراسم با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی حوزه‌های علمیه قم برای نهمین سال است که میزبانی مدرسه علمیه امام باقر (ع) برگزار می‌شود اظهارداشت: شرکت‌کنندگان در دوره آموزش مکالمه عربی ۱۴۰ ساعت درسی را گذرانده‌اند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) با بیان اینکه این دوره ۳۵ روزه و از تاریخ ۳۰ تیرماه آغاز شده بود افزود: طلابی از ۷ مدرسه علمیه قم در این دوره شکرت داشتند.

وی با بیان اینکه در مدرسه علمیه فاطمی نیز دوره مکالمه عربی برگزار شد خاطر نشان کرد: این دوره در دو مدرسه، ۱۴ کلاس و حضور ۱۷ استاد برگزار شده است.

حجازی‌زاده با اشاره به اینکه در نخستین دوره برگزاری این دوره ۷۵ درصد از طلاب شرکت کننده موفق به دریافت نمره قبولی شده‌اند عنوان کرد: اعزام طلابی که در این دوره شرکت کردند به مشهد مقدس از برنامه‌های دیگری است که اجرایی می‌شود.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdzf0s.yt0xj6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما