دوشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب : 38850
منبع : پایگاه اطلاع رسانی استانداری قم
استاندار قم مطرح کرد

هم‌افزایی هر چه بیشتر بین نهادهای متولی امور فرهنگی و مذهبی

قم نيوز : قم نیوز: استاندار قم در دیدار مسؤولان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با اشاره به مشکل عدم هماهنگی بین نهادها و مؤسسات متولی امور فرهنگی و مذهبی، لزوم هم‌افزایی و هماهنگی هر چه بیشتر بین این مجموعه‌ها را خواستار شد.
هم‌افزایی هر چه بیشتر بین نهادهای متولی امور فرهنگی و مذهبی
به گزارش قم نیوز، سید مهدی صادقی در دیدار مدیرکل و معاونین اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با تبریک اعیاد شعبانیه، از تلاش مردم و نهادها در امر برگزاری باشکوه مراسم نیمه شعبان در قم تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به تعدد مراکز و نهادهای فرهنگی و مذهبی فعال در قم، ایجاد و تقویت هم‌افزایی و همگرایی هر چه بیشتر در بین این مجموعه‌ها را ضروری خواند و تصریح کرد: عدم وفاق و هماهنگی در بین این نهادها و مراکز متولی امور فرهنگی و تبلیغی، همواره مشکلات و آسیب‌هایی را به همراه داشته است.

استاندار قم با تاکید بر ضرورت تلاش برای ارتقای کارآمدی و اثر بخشی مجموعه‌های دست اندرکار امور فرهنگی و مذهبی، برگزاری جشن ملی نیمه شعبان را ملاک خوبی برای ارزیابی اثربخشی و موفقیت این گونه نهادها برشمرد و گفت: مردم باید محور این گونه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی باشند.

وی با قدردانی از حضور پرشور و مشارکت فعال مردم در جشن‌های ولادت حضرت ولی عصر(عج)، نقش ادارات و نهادها را در این گونه برنامه‌ها هدایتگر و تسهیل کننده امور عنوان و خاطرنشان کرد: در این برنامه‌ها باید مردم باور کنند که ما مجموعه‌های دولتی برای آنها و برای یک هدف کار می‌کنیم.

صادقی همچنین با اشاره به وظایف و مأموریت‌های ذاتی اداره کل تبلیغات اسلامی به عنوان یک نهاد فرهنگی گفت: این سازمان باید همسو و در کنار سایر دستگاه‌های اجرایی استان فعالیت کند.

استاندار قم خدمت به مردم را مهم‌ترین وظیفه مسؤولان دانست و با تاکید بر لزوم اهتمام جدی دستگاه‌ها برای تحقق این مهم، از زحمات و تلاش‌های مردمی و اداری انجام گرفته برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر اعیاد شعبانیه در قم قدردانی کرد.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdzj0s.yt0jk6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما