شنبه ۱ تير ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۱۱
کد مطلب : 14540
دبیر کمیته آموزش و جوانان هیئت فوتبال استان قم خبر داد:

آموزش مربیان فوتبال قم با حضور مدرس رسمی فیفا

قم نيوز : قم نیوز: دبیر کمیته آموزش و جوانان هیئت فوتبال استان قم از برگزاری دوره آموزش مربیان فوتبال استان با حضور مدرس رسمی فدراسیون بین‌المللی فوتبال فیفا خبر داد.
آموزش مربیان فوتبال قم با حضور مدرس رسمی فیفا
به گزارش قم نیوز، مهدی عمویی اظهار کرد: با توجه به اینکه از امروز برنامه‌های این هیئت در طرح ورزشی اوقات فراغت تابستان آغاز می‌شود، قصد داریم تمام برنامه‌هایی که در حوزه فوتبال انجام می‌گیرد، اصولی و حساب شده باشد.
 
وی ادامه داد: مهم‌ترین مسئله‌ای که در برنامه‌های ورزشی طرح اوقات فراغت تابستان به هیئت فوتبال استان قم مربوط می‌شود، بحث فعالیت مدارس فوتبال و فوتسال بوده که از قضا استقبال خانواده‌های قمی از این مدارس چشمگیر است.
 
دبیر کمیته آموزش و جوانان هیئت فوتبال استان قم افزود: فوتبال و فوتسال دو ورزش پرمخاطب و پرطرفدار هستند و اتفاقات خوبی که این روزها در فوتبال کشورمان رخ داده است و موجی از شادی و شور را در بین هم استانی‌ها و هموطنان به واسطه صعود افتخارآمیز تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی آینده ایجاد کرده، گرایش مردم به این رشته ورزشی را نیز افزایش داده است.
 
وی تصریح کرد: خوب می‌دانیم که محیط سالم و پاک ورزش بهترین فضا برای گذران خوب و مفید اوقات فراغت است و در این بین هر خانواده یا شهروندی ممکن است یکی از رشته‌های ورزشی را برای فرزند خود انتخاب کند اما آنچه که طبیعی و قابل پیش‌بینی است، استقبال خوب آنها برای حضور نوجوانان و جوانان در فعالیت‌های مدارس فوتبال و فوتسال است.
 
دبیر کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال تصریح کرد: به همین دلیل رسالت سنگینی را بر دوش خود احساس می‌کنیم و قصد داریم به منظور ارائه بهترین آموزش‌ها به نوجوانان و جوانانی که در مدارس فوتبال و فوتسال اوقات فراغت تابستان حضور می‌یابند، از بهترین مربیان هر دو رشته استفاده کنیم.
 
وی خاطرنشان کرد: به همین منظور کمیته جوانان و استعدادیابی هیئت فوتبال استان قم قصد برگزاری یک دوره توجیهی ویژه مربیان مدارس فوتبال را دارد که این دوره با حضور مدرس رسمی و مطرح فدراسیون بین‌المللی فوتبال برگزار می‌شود.
 
عمویی ادامه داد: واحد جوانان و استعدادیابی در آستانه فصل تابستان و آغاز به کار مدارس فوتبال این دوره توجیهی یک روزه را زیر نظر فریدون معینی مدرس رسمی فیفا در نظر گرفته است تا مربیانی که در مدارس فوتبال قصد فعالیت دارند از آخرین دانش و روش‌های آموزش و مربیگری این رشته ورزشی ویژه سنین پایه بهره‌مند شوند.
 
وی همچنین در ادامه درباره زمان و مکان برگزاری این کلاس توجیهی اظهار کرد: این کلاس توجیهی بعد از جشن نیمه شعبان در روز سه‌شنبه چهارم تیرماه سال جاری در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان قم واقع در مجموعه ورزشی شهید حیدریان برگزار خواهد شد و حضور تمام مربیان به ویژه مربیان مدارس فوتبال در این دوره الزامی است.


انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdzk0f.yt0oo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما