شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۵
کد مطلب : 52520
منبع : روابط عمومی

کاهش 30 درصدی کشته شدگان تصادفات در 4 ماهه نخست سال جاری در قم

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده انتظامی استان از کاهش 30 درصدی کشته شدگان در چهار ماهه گذشته در سطح محورهای مواصلاتی استان خبر داد و این کاهش تلفات را محسوس دانست.
کاهش 30 درصدی کشته شدگان تصادفات در 4 ماهه نخست سال جاری در قم
کاهش 30 درصدی کشته شدگان تصادفات در 4 ماهه نخست سال جاری در قم
 به گزارش قم نیوز، سردار " کاظم مجتبایی" در چهارمین کمیسیون تحول راهور فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: روسای پلیس راه و راهور  استان با همکاری دستگاه های مسئول  نسبت به شناسایی و مشخص کردن نقاط حادثه خیز و آشکار سازی و رفع آنها پیگیری موثر انجام دهند.

وی افزود: در چهارماهه گذشته در حوزه راه و راهور کاهش تلفات محسوس است، در این رابطه 30 درصد کاهش کشته را در سطح محورهای استان داشته ایم.

سردار مجتبایی با اشاره به فرا رسیدن ماه پایانی تابستان و افزایش حجم مسافرت ها ادامه داد: روسای پلیس راه و راهور  استان با همکاری فرماندهان ایستگاه های درون و برون شهری، با برنامه ریزی ، اقدام به موقع و حضور موثر شرایط را کنترل کنند تا روند کاهش تلفات همچنان ادامه یابد.

فرمانده انتظامی استان ابراز داشت: در طول فصل تابستان بویژه شهریور ماه تمام خودروهای پلیس راه و راهور بایستی فعال باشند و تیم ها گشت زنی موثر داشته و در مورد رعایت حجاب در داخل خودروها نیز با همکاری پلیس امنیت اخلاقی برخورد مناسب بعمل آید.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: معضل موتور سیکلت و موتور سواران، یکی از مسائل و مشکلات استان است، از 6 نفر کشته شده در تصادفات، پنج نفر مربوط به موتور سیکلت سواران است که می طلبد به این امر توجه ویژه تری داشت .

فرمانده انتظامی استان اعلام داشت: در کلانشهر ها، شهرداری متکفل هزینه های پلیس راهور است و بایستی این موضوع دنبال شود تا تحقق پیدا کند .

وی اضافه کرد: طرح ایجاد شهرک ترافیک مد نظر است بنابراین پلیس راهور با جدیت دنبال کند ضمن اینکه می توان از ظرفیت بخش خصوصی نیز در این امر کمک گرفت .

سردار مجتبایی در پایان سخنان خود گفت: روسای پلیس راه و راهور استان ،نصب تابلو ، ایجاد علائم و اصلاح معابر را از متولیان آن پیگیری و مطالبه کنند ، مسئولیت پلیس انعکاس و پیگیری مطالبات مردم است ، سهم هر دستگاه نیز مشخص، ابلاغ و پیگیری شود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdzk0k.yt0xx6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما