شنبه ۱۳ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : 41540
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) قم:

اگر مدافعین حرم نبودند باید در قم خاکریز می‌زدیم/ داعش در دامن آلوده رئیس جمهور آمریکا پرورش یافته است

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه شهدای مدافع حرم آمال و آرزوهای خود را رها کرده و از ایران دفاع می‌کنند، گفت: اگر مدافعین حرم نبودند شاید اکنون باید در قم در برابر داعشی‌ها خاکریز می‌زدیم.
اگر مدافعین حرم نبودند باید در قم خاکریز می‌زدیم/ داعش در دامن آلوده رئیس جمهور آمریکا پرورش یافته است
به گزارش قم نیوز، غلامرضا احمدی در اجتماع بسیجیان محله پردیسان قم در مسجد امام موسی کاظم(ع) با اشاره به وصیت نامه امام خمینی(ره) اظهار کرد: نباید از وصیت نامه امام(ره) غفلت کرد؛ جوانان ما باید آن را همواره مطالعه کنند و من نیز مقید هستم سالی دوبار وصیت نامه امام(ره) را با دقت بخوانم.

وی بیان کرد: امام (ره) در صفحه اول وصیت نامه می‌فرمایند برای من شکی نیست که این انقلاب هدیه الهی است که از عرش برای مردم مظلوم ایران ارزانی شده است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: امام (ره) در بندهای پایانی وصیت نامه می‌فرمایند مجددا به ملت ایران اعلام می‌کنم آن چیزی که دنبال آن هستید و زیر پرچم آن حرکت می‌کنید آمال و آرزوی همه انبیا و اولیای الهی است.

وی تصریح کرد: ما نسبت به نعمتی که خداوند به ما داده است و این آرزوی زمین مانده انبیا و اولیای الهی که به نفس قدسی امام راحل و خون هزاران شهید به ما عطا شده است تکلیف داریم؛ ما نمی‌توانیم بنشینیم و نسبت به سرنوشت جهان اسلام بی‌تفاوت باشیم.

احمدی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه تهران فرمودند مسجدی که نسبت به جهان اسلام بی‌تفاوت باشد سکولار است، گفت: چطور برخی به خود اجازه می‌دهند مطرح کنند در مسجد مرگ بر آمریکا گفته نشود و آن را جزء شئونات ندانند و آن وقت باز هم مسجد را مسجد بنامند.

وی عنوان کرد: همین که مشارکت مردم کشور ما در انتخابات از کشورهایی که دم از دموکراسی می‌زنند بسیار بیشتر است را مرهون تلاش بزرگان، علما و مراجع هستیم که اگر تلاش آنها نبود این همه حضور پرشکوه را نداشتیم.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: پیامبر اسلام(ص) اعلام کرده‌اند کسی که یک روز بر او بگذرد و اهتمامی به سرنوشت یک مسلمان نکند او مسلمان نیست و بعد ما به سرنوشت جهان اسلام بی تفاوت باشیم و ادعا کنیم که مسلمان و نماز مقبولیم.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در منطقه حمام خون به راه انداخته‌اند، گفت: قربانی کردن هزاران مسلمان در منطقه کارنامه دو دوره ریاست جمهوری اوباما است.

احمدی با بیان اینکه شما قاتلی را بالاتر از رئیس جمهور آمریکا نمی‌شناسید اضافه کرد: مسبب قتل مسلمانان در سوریه و عراق، رئیس جمهور آمریکا است که در دامن آلوده خود داعشی‌ها را پرورش داده است.

وی با اشاره به اینکه شهید مطهری 50 سال قبل گفته بود این قرن، قرن خیانت به واژه‌ها است، گفت: امروز در دنیا حقوق بشر می‌گذارند و زیر پرچم دفاع از حقوق بشر تنها کاری که نمی‌کنند دفاع از حق بشر است.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) ادامه داد: سازمان ملل متحد، سازمان امنیت جهانی و موسسات ایجاد آرامش خانواده تنها بازیچه دست کشورهای استکباری هستند و هیچ رسالتی ندارند.

وی افزود: سعودی‌ها را از لیست کشورهای کودک کش حذف می‌کنند و دبیر کل سازمان ملل جلوی چشم همه جهانیان اعتراف می‌کند که تهدید کردند کمک‌های مالیشان را حذف می‌کنند، این سازمان‌ها تنها به فکر خودشان هستند که مبادا بودجه آنها حذف شود و هزینه مسافرت با هواپیماهای خصوصی را نداشته باشند.

احمدی بیان کرد: ما نسبت به نیازهای جهان اسلام و در راس آنها نیازهای جمهوری اسلامی تکلیف داریم چراکه جمهوری اسلامی امروز میان‌دار است؛ در دنیای اسلام بازیگران بسیارند، اما میان‌دار اصلی جمهوری اسلامی است.

وی تصریح کرد: نباید جمهوری اسلامی را به عملکرد بعضی کرسی نشینان، بی‌هنران گره نگشا از زندگی مردم و فرصت طلبان دریافت‌های حقوق‌های نجومی نمره دهید؛ بلکه باید جمهوری اسلامی را از منظر ادبیات ولی امر مسلمین، هزاران شهید که تا آخرین قطره خون خود را برای آن اهدا کردند و جمهوری اسلامی برآمده از توصیف شخصیت شهیدان مدافع حرم نمره دهید.

فرمانده سپاه علی بن ابیطالب(ع) افزود: شهید مدافع حرم با سن بسیار کم خود تمام آمال و آرزوهای خود را رها کرده‌اند و دو هزار کیلومتر آن طرف‌تر، امنیت را برای من و شما تامین کرده است.

احمدی عنوان کرد: جمهوری اسلامی که رهبری فرمودند باید مواظبش باشیم جمهوی اسلامی برآمده از فداکاری شهدای عالی مقام مدافع حرم جوان است.

وی اضافه کرد: مطمئنا اگر جمهوری اسلامی و آن فریادهای ملکوتی متکی به سنت‌های الهی امام راحل نبود راه برای امریکایی‌ها صاف و هموار بود تا به هر متاعی که می‌خواهند برسند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdzk0o.yt0fo6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما