سه شنبه ۷ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۹:۳۳
کد مطلب : 28590
در پایان هفته

قمی‌ها منتظر بارش پراکنده باران باشند

قم نيوز : قم نیوز:رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم گفت: باتوجه به ورود سامانه جدید در روزهای پایانی هفته جاری برای روزهای پنج‌شنبه و جمعه بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.
قمی‌ها منتظر بارش پراکنده باران باشند
به گزارش قم نیوز، محمدرضا قاضی امروز در گفت‌وگو با فارس در قم،‌ آسمان امروز را قسمتی تا نیمه ابری در برخی ساعات وزش باد همراه با گرد و غبار پیش‌بینی کرد و گفت: سرعت باد 30 تا 50 کیلومتر بر ساعت با جهت شمال غربی خواهد بود.
 
وی حداقل دمایی که امروز قبل از طلوع آفتاب به ثبت رسید را 2- درجه سانتی‌گراد اعلام و اظهار کرد: بیشینه‌ دمای امروز 14 درجه سانتی‌گراد بالای صفر خواهد بود.
 
رئیس اداره پیش‌بینی و تحقیقات اداره‌کل هواشناسی استان قم برای فردا آسمانی نیمه ابری در اواخر وقت افزایش ابر پیش‌بینی و عنوان کرد: روز چهارشنبه در برخی نقاط استان بارش پراکنده باران خواهیم داشت؛ همچنین در این روز سرعت وزش باد بین 20 تا 40 کیلومتر بر ساعت با جهت شمال شرقی با حداقل و حداکثر دمای یک و 13 درجه سانتی‌گراد خواهیم داشت.
 
وی با اشاره به ورود یک سامانه جدید در روزهای پنج‌شنبه و جمعه گفت: در این روزها آسمانی نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات بارش پراکنده باران و وزش باد خواهیم داشت که سرعت وزش بین 30 تا 50 کیلومتر با جهت شمال غربی خواهد بود.
 
قاضی خاطرنشان کرد: امروز رطوبت هوا بین 33 تا 70 درصد است.
 
انتهای پیام/136
https://qomnews.ir/vdcdzk0x.yt0jn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما