شنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : 26970
در مسابقات تنیس قهرمانی کشور

تیم تنیس قم با پیروزی بر کرمان به مرحله نیمه نهایی راه یافت

قم نيوز : قم نیوز: تنیسورهای قمی در مسابقات تنیس قهرمانی کشور با پیروزی بر کرمان به مرحله نیمه نهایی این مسابقات راه یافتند.
تیم تنیس قم با پیروزی بر کرمان به مرحله نیمه نهایی راه یافت
به گزارش قم نیوز، مسابقات تنیس قهرمانی نوجوانان کشور در اصفهان ادامه یافت و شرکت کنندگان در دو بخش انفرادی و دوبل با هم به رقابت پرداختند.

تنیسورهای نوجوان قم پس از پیروزی بر هرمزگان و آذربایجان شرقی در بخش دو نفره، سومین مسابقه خود را برای راهیابی به جمع ۴ تیم پایانی برابر تیم تنیس کرمان برگزار کردند که این مسابقه نزدیک با برتری ۲ بر یک تیم تنیس قم به پایان رسید تا تنیسورهای نوجوان قم خود را به عنوان مدعی قهرمانی این رقابت‌ها معرفی کنند.

تیم تنیس نوجوانان قم در نخستین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف تیم تنیس هرمزگان رفت و ۳ بر سفر پیروز شد و سپس در دومین مسابقه نیز با همین نتیجه برابر آذربایجان شرقی به برتری رسید.

در بخش انفرادی نیز علی یزدانی از قم برابر ماهان می‌زمعزی با نتایج ۴ بر ۲ و ۴ بر صفر مغلوب شد تا از صعود به مرحله بعد باز ماند اما محمد مهدی آدابی دیگر تنیسور قمی در مصاف با محمد جواد رجب‌پور با نتایج مشابه ۴ بر یک پیروز شد و به دور بعد مسابقات انفرادی راه پیدا کرد.

در سایر مسابقات در بخش تیمی، تیم‌های اصفهان برابر آذربایجان غربی پیروز از میدان خارج شد تا به نیمه نهایی برسد و تیم‌های گیلان و توابع تهران نیز با پیروزی بر حریفان خود به جمع ۴ تیم پایانی رسیدند.

تنیسورهای قمی در بخش تیمی در مرحله نهایی تیم تنیس توابع تهران را در پیش رو دارند و در صورت پیروزی بر این تیم در مسابقه پایانی به دیدار برنده مسابقه تیم‌های اصفهان الف و گیلان می‌روند.

این در حالی است که تیم تنیس پیام قم در بخش پسران چندی پیش در مسابقات جام آینده سازان کشور شرکت کرد و در پایان دور رفت عنوان سوم را از آن خود کرد ضمن اینکه بانوان تنیسور قم در ناصر امین قم امسال به لیگ دسته اول کشور صعود کردند و تیم ویونا اسپرت قم نیز در لیگ بر‌تر تنیس بانوان کشور حضور دارد.

تیم تنیس پیام قم تا نیمه نهایی لیگ آینده سازان با قدرت پیشروی کرد اما در نیمه نهایی به‌ام تی‌ای قدس تهران باخت و سپس با پیروزی در دیدار رده بندی پس از تیم‌های البرز گاز کیش و‌ام تی‌ای قدس تهران در رده سوم مسابقات تنیس آینده سازان کشور ایستاد.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcdzn0x.yt0956a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما