چهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۱۴
کد مطلب : 30470
آیت الله سبحانی:

مبلغان مبانی فکری و عقاید داعش را برای قشر دانشگاهی تشریح کنند

قم نيوز : قم نیوز: مرجع تقلید شیعیان گفت: لازم است عقاید و اندیشه‌های داعش به ویژه برای دانشگاهیان گفته شود تا با مفاسد عقاید آن‌ها آشنا شوند.
مبلغان مبانی فکری و عقاید داعش را برای قشر دانشگاهی تشریح کنند
به گزارش قم نیوز، آیت الله جعفر سبحانی صبح امروز در جلسه درس خارج اصول خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، با بیان اینکه مسئولیت عالم بیش از مسئولیت فرد جاهل است، اظهارداشت: ما باید جامعه را نسبت به افکار و عقاید تکفیری‌ها و داعش آشنا کنیم.

مرجع تقلید شیعیان با تاکید براینکه باید مبانی فکری داعش را برای مردم بازگو کنیم، تصریح کرد: لازم است عقاید و اندیشه‌های داعش به ویژه برای دانشگاهیان گفته شود تا با مفاسد عقاید آن‌ها آشنا شوند.

استاد برجسته حوزه علمیه با بیان اینکه داعش تفکرات خود را در قالب کلام جذاب و زیبا، خودشان را مومن و ما را مشرک می‌دانند، خاطرنشان کرد: ما باید عقاید آن‌ها را بدانیم و قشر فرهیخته خود را درباره مبانی فکری داعش آشنا کنیم.

وی با اشاره به اینکه در آستانه ماه مبارک رمضان باید مطالعات وسیع‌تر شود، عنوان کرد: باید منابر ما سازنده باشد و شعاری نباشد، باید منابر محتوا داشته باشند و در زندگی مردم موثر واقع شود.

آیت الله سبحانی خطاب به طلاب و مبلغان عنوان کرد: باید مطالعات خود را زیاد کنید اگر واردات ذهنی را زیاد کنید جایی برای مطالعه و کسب علم نمی‌ماند.

انتهای پیام/130
https://qomnews.ir/vdcdzo0s.yt0z56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما