چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۰۰
کد مطلب : 44330
منبع : پایگاه اطلاع رسانی فنی و حرفه ای استان قم

تفاهمنامه همکاری بین سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل آموزش فنی و حرفه¬ای و شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما امضا شد

قم نيوز : قم نیوز: به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان قم،دکتر احمد عطارنیا در حاشیه امضای تفاهمنامه همکاری بین سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما اظهار داشت:حجم سرمایه گذاری ها و رشد روز افزون تولید و بکارگیری لوازم خانگی، تنوع محصولات و کاربری آنها، لزوم تربیت نیروی انسانی ماهر را در این زمینه ضروری می نماید. بی گمان بسط آموزش های مهارتی در واحدهای صنعتی زمینه افزایش کیفیت را سبب گشته است.
تفاهمنامه همکاری بین سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل آموزش فنی و حرفه¬ای و شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما امضا شد
به گزارش قم نیوز، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان افزود: نصب صحیح تجهیزات موجبات آسایش و ایمنی افراد جامعه را در پی خواهد داشت. به منظور تحقق این مهم و در راستای همکاری مستمر با صنایع پیشرو در مسیر ارتقای مهارت های نیروی کار و افزایش بهره وری، تفاهم نامه ای بین سازمان صنعت، معدن و تجارت، اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان و شرکت تولیدی صنعتی پاکشوما به امضا رسید.

عطارنیا نیازسنجی، برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی مهارتی و بازاریابی ویژه پرسنل ستادی و تولیدی شرکت،نیازسنجی، برنامه ریزی و اجرای دوره های آموزشی مهارتی و بازاریابی ویژه تکنیسین ها، نصابان، نمایندگان و فروشندگان شرکت جهت تربیت نیروی ماهر اعم از نو آموزی و ارتقاء مهارت شغلی با هدف ارتقاء کیفیت خدمات و فروش بهتر،تجهیز کارگاه تعمیر و نصب لوازم خانگی اداره کل با محصولات تولیدی شرکت جهت آموزش نیروی کار ماهر مورد نیاز، تکنیسین ها و نمایندگی ها و خدمات پس از فروش شرکت و تلاش در راستای ارتقاء فرهنگ مصرف محصولات داخلی را از اهداف کلی این تفاهمنامه همکاری عنوان کرد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به اهداف سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشورگفت:بي گمان رسيدن به بهره وري و پويايي درواحدهاي صنفي و صنعتي براي رقابت در بازارهاي داخلي و بين المللي بدون ارايه آموزش هاي مهارتي مورد نياز محقق نمي شود .

وی گفت:بخشی از آموزشهای این اداره کل در قالب آموزش در صنایع ،ویژه شاغلین و در راستای صیانت از نیروی کارو ارتقاء سطح مهارت آنان همگام با فناوری های روز در قالب آموزش ضمن کار و مدیریت صنایع ارائه میگردد و دفتر امور آموزش در صنايع متولي برنامه ريزي ‚هدايت ‚ساماندهي و اجراي آموزش به شاغلين در صنايع و اصناف استان است .


انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdzs0o.yt0os6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما