دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۰۸
کد مطلب : 29300
در وزن پنجم صورت می‌گیرد

گزینش تکواندوکار قم برای اعزام به تورنمنت هلند و مسابقات قهرمانی جهان

قم نيوز : قم نیوز:تکواندوکار مطرح استان قم برای همراهی تیم ملی کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان و تورنمنت بین‌المللی هلند برگزیده شد.
گزینش تکواندوکار قم برای اعزام به تورنمنت هلند و مسابقات قهرمانی جهان
به گزارش قم نیوز، تنها نماینده تکواندو قم در ترکیب نفرات مورد نظر کادر فنی تیم ملی تکواندو بزرگسالان کشورمان به منظور اعزام به رقابت‌های مهم برون‌مرزی سال ۲۰۱۵ سیدمحمد رفیعی است که اتفاقا پرافتخارترین تکواندوکار قم نیز شناخته می‌شود.

رفیعی از حدود ۹ سال قبل با درخشش در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان نام خود را در رشته قهرمان‌پرور و پرمدال تکواندو بر سر زبان‌ها انداخت و با حرکت در مسیر پیشرفت و کسب موفقیت‌های متعدد اکنون چهره شاخص تکواندو قم به شمار می‌رود.

این تکواندوکار مطرح از میادین مختلف داخلی و برون‌مرزی برای ورزش قم و به ویژه خانواده تکواندو قم افتخار کسب کرده است و اکنون در ترکیب تیم ملی تکواندو رده سنی بزرگسالان کشورمان بخت خود را برای اعزام به مسابقات مهم بین‌المللی، آسیایی، جهانی و گزینشی المپیک ۲۰۱۶ ریودوژانیرو برزیل می‌آزماید.

ستاره تکواندو قم امسال را با موفقیت‌های متعدد سپری کرده و تاکنون موفق به کسب چندین مدال از میادین داخلی و برون‌مرزی شده است و آخرین مدال خود را از همراهی تیم مقاومت تهران در مسابقات تکواندو قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا کسب کرد.

رفیعی در گزینشی یا انتخابی تیم ملی تکواندو رده سنی بزرگسالان کشورمان توانست تمام حریفان خود را شکست داده و جواز حضور در اردوی نهایی تیم ملی را به دست بیاورد، اکنون نیز همین اردو با دعوت کادر فنی تیم ملی از نفرات مورد نظر تشکیل شده است.

ادامه آماده‌سازی و برنامه‌های تمرینی ملی‌پوشان حاضر در اردوی تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان هم‌اکنون با حضور ۱۵ هوگوپوش در خانه تکواندو تهران در جریان است و به نمایندگی از هیئت تکواندو استان قم سیدمحمد رفیعی در این اردو حضور دارد.

این در حالی است که بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون تکواندو، تیم ملی تکواندوی کشورمان تورنمنت بین‌المللی در کشور هلند و مسابقات تکواندو ۲۰۱۵ قهرمانی جهان را پیش رو دارد و بر همین اساس تمرینات خود را در خانه تکواندو آغاز کرده است.

محمد کاظمی، آرمین هادی‌پور، فرزان عاشورزاده، ابوالفضل یعقوبی، بهنام اسبقی، محمد باقری‌معتمد، علیرضا نصرآزادانی، مهرداد نورمحمدی، فرزاد عبداللهی، مسعود حجی‌زواره، سیدمحمد رفیعی، مهدی خدابخشی، امید عمیدی، میلاد بیگی و سجاد مردانی تکواندوکاران حاضر در اردوی تیم ملی هستند.

تمرینات ملی‌پوشان تکواندو کشورمان به منظور کسب آمادگی برای حضور در مسابقات بین‌المللی و پیکارهای قهرمانی جهان زیر نظر بیژن مقانلو به عنوان سرمربی تیم ملی، مهدی بی‌باک و مهرداد یوسفی به عنوان مربیان تیم ملی برگزار می‌شود.

در شرایطی که با پایان آخرین انتخابی تیم ملی تکواندو بزرگسالان ایران، نفراتی همچون هادی مستعان، میثم باقری، سینا بهرامی، سروش احمدی و مرتضی شیری نیز از جمع اردونشینان کنار رفته‌اند، سیدمحمد رفیعی در وزن پنجم برای به دست آوردن پیراهن تیم ملی تکواندو تلاش خواهد کرد.

انتهای پیام/۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdzs0x.yt0nz6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما