جمعه ۲۴ خرداد ۱۳۹۲ ساعت ۱۰:۴۷
کد مطلب : 14270
آیت‌الله‌حسینی بوشهری:

ملت با حضور گسترده در انتخابات دشمنان را وادار به عقب نشینی کنند

قم نيوز : قم نیوز: مدیر حوزه‌های علمیه گفت: ملت با حضور گسترده در انتخابات به گونه‌ای عمل کنند که دوستان را شاد کرده و دشمنان ما را وادار به عقب نشینی کنند.
آیت الله حسینی بوشهری
آیت الله حسینی بوشهری
 به گزارش قم نیوز، آیت الله حسینی بوشهری صبح امروز پس از اینکه رای خود را در مسجد امام حسن عسگری به صندوق انداخت تاکید کرد: در ساعت اولیه شروع رای گیری توفیق یافتم که در اینجا حضور پیدا کنم و ضمن بیعت با امام شهیدان و رهبر عزیز انقلاب بتوانم رای خود را به صندوق بیاندازم.
 
وی با اشاره به اینکه ملت ایران رشد یافته، آگاه و هوشمند هستند بیان کرد: امروز در سراسر کشور تمام ملت ما که واجد شرایط رای دادن هستند با حضوری شگفت انگیز که تمام جهانیان را دچار بهت و ناباوری خواهند کرد در پای صندوق‌های رای حضور پیدا خواهند کرد.
 
مدیر حوزه‌های علمیه تصریح کرد: به کاندیداها توصیه می‌کنم هواداران خود را به صبر، شکیبایی و بردباری مامور کنند و تا زمانی که وزارت کشور و شورای نگهبان آرا را به صورت رسمی اعلام کنند هیچ نوع حرکت و اقدامی انجام ندهند.
 
وی تصریح کرد: مسئولان نظام امانتداران آرا مردم هستند و اگر اینگونه رفتار کنیم فضایی آرام و متین در کشور محقق خواهد شد.
 
آیت الله حسینی بوشهری گفت: هر انتخاباتی که در این کشور اتفاق می‌افتد و رخ می‌دهد بیانگر مشارکت مردم در سرنوشت خود است.
 
وی با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراها اضافه کرد: امروز ملت ما در دید تیزبین ناظران داخلی و بین المللی هستند و ملت باید با حرکت و اقدام بایسته پاسخ متناسبی به دنیا بدهند.
 
این مرجع تقلید گفت: ملت با حضور گسترده در انتخابات به گونه‌ای عمل کنند که دوستان را شاد کرده و دشمنان ما را وادار به عقب نشینی کنند.
 
وی با اشاره به اینکه میزان رای ملت تاثیر شگرفی خواهد داشت اظهار کرد: اگر ملت پرشور در صحنه حضور یابد بخش قابل توجهی از معادلات جهانی علیه ملت ایران به هم خواهد خورد.

انتهای پیام/122
https://qomnews.ir/vdcdzx0f.yt0o56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما