چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۲۱
کد مطلب : 49290
منبع : خبرگزاری فارس
نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برتر فوتسال:

ملی‌پوش فوتسال قم به شهرداری ساوه رفت

قم نيوز : قم نيوز: فوتسالیست ملی‌پوش استان قم برای بازی در نوزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور با تیم شهرداری ساوه به توافق رسید.
ملی‌پوش فوتسال قم به شهرداری ساوه رفت
ملی‌پوش فوتسال قم به شهرداری ساوه رفت
به گزارش قم نيوز، بازی‌های فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از روز سه‌شنبه ششم تیر ماه در حالی آغاز می‌شود که 14 تیم در این دوره حضور دارند و در مدت 26 هفته برای کسب سهمیه جام باشگاه‌های فوتسال آسیا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

در این فصل دو نماینده از فوتسال استان قم نیز حضور دارند اما به دلیل بلاتکلیفی و نامشخص بودن وضعیت آنها، بازیکنان مستعد، نام‌دار و مطرح قم یک به یک در حال خارج شدن از قم هستند و به دنبال توافق با دیگر تیم‌های لیگ برتری، به ترکیب رقبای فوتسال قم ملحق می‌شوند.

جدیدترین بازیکنی که از نماینده لیگ برتری فوتسال استان قم جدا شد و به دیگر تیم‌های لیگ برتری پیوست، ناصر اطمینان بازیکن ملی‌پوش تیم فوتسال یاسین‌پیشرو در دوره‌های هفدهم و هجدهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور است که پیراهن شماره 10 این تیم را بر تن می‌کرد و رسما از این تیم جدا شد.

اطمینان که تخصص بازی کردن با پای چپ را دارد و در هجدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور گل‌های ارزشمندی برای نماینده فوتسال قم به ثمر رساند و به واسطه اینکه یکی از بهترین‌ گلزنان این تیم بود به تیم ملی نیز دعوت شد، اکنون با پایان قرارداد خود با این تیم رسما به شهرداری ساوه ملحق شده است.

این در حالی که همچون لیگ هجدهم، محسن حسن‌زاده بازیکن اسبق و مربی نام‌دار فوتسال استان قم هدایت تیم فوتسال شهرداری ساوه را بر عهده دارد و ناصر اطمینان به جمع قمی‌های عضو تیم شهرداری ساوه نظیر مهدی حسن‌زاده، سعید تقی‌زاده، محمدحسین کوهستانی و محسن شنوفی پیوست.

تیم فوتسال شهرداری ساوه بعد از صعود به لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در اردیبهشت ماه سال 1395، هدایت خود را به محسن حسن‌زاده سرمربی اهل فوتسال قم سپرد و حسین صبوری دیگر مربی جوان فوتسال قم و دکتر قدرت‌الله باقری مربی مطرح تیم ملی در زمان خسوس کاندلاس اسپانیایی نیز مربی بدن‌ساز این تیم به شمار می‌رود.

انتهای پیام / 137
https://qomnews.ir/vdcdzx0o.yt0nn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما