جمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب : 32270
مدیرکل ورزش و جوانان قم:

نوسازی ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم در دستور کار قرار گرفت

قم نيوز : قم نگار: مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: نوسازی ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم از محل ظرفیت‌های قانونی مشارکت بخش خصوصی در ورزش، در دستور کار قرار گرفت.
نوسازی ورزشگاه جهان پهلوان تختی قم در دستور کار قرار گرفت
به گزارش قم نگار، حسن عابدی درباره وضعیت ورزشگاه قدیمی جهان پهلوان تختی قم و مشکلات آن اظهار داشت: ورزشگاه جهان پهلوان تختی دارای شرایط خاصی است زیرا این ورزشگاه از سالیان قبلرها شده بود و هیچ فعالیت بازسازی و عمرانی در این ورزشگاه صورت نگرفته و اعتباری نیز برای آن پیش بینی نشده بود.

وی افزود: به عنوان گام نخست قصد داریم از ظرفیت‌های قانونی که سال گذشته مجلس شورای اسلامی تبیین و وزارت ورزش و جوانان نیز پیگیری و ابلاغ کرد در نظر داریم از مشارکت بخش خصوصی در زمینه تکمیل و نوسازی این ورزشگاه استفاده کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان قم گفت: گام نخست ما در مورد این مجموعه ورزشی قدیمی قم، تکمیل و راه اندازی استخر این مجموعه است که قصد داریم از ظرفیت‌های بخش خصوصی استفاده کنیم تا این استخر وضعیت آبرومندی به خود بگیرد.

عابدی بیان کرد: در مراحل بعد، قصد داریم ساختمان‌های قدیمی انتهای مجموعه ورزشی تختی را که یا تخریب شده و یا شرایط نابسامانی دارد بازسازی کنیم و بهسازی و نوسازی مجموعه ورزشی تختی در برنامه‌ای بلند مدت در دستور کار قرار گرفته است.

وی درباره وضعیت هیئت والیبال استان قم و حواشی مربوط به آن عنوان کرد: هیئت والیبال از جمله هیئت‌هایی است که مخاطب بسیار زیادی در استان قم دارد و اعضای اجرایی هیئت باید توجه بیشتری نسبت به این رشته داشته باشند و بتوانند مخاطبان بیشتری جذب کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان قم تصریح کرد: هیئت والیبال باید در زمینه اعزام به مسابقات قهرمانی کشور و برنامه‌های آموزشی تلاش بیشتری انجام دهد تا بتوانیم شاهد رشد این هیئت نیز باشیم و انتظار می‌رود که این هیئت بیش از گذشته فعالیت کند تا هم از ظرفیت بخش خصوصی در این رشته استفاده شود و هم مدیریت بهتری در این رشته باشیم.

عابدی درباره احتمال انصراف باشگاه سفیر از تیمداری در لیگ دسته اول کشور خاطرنشان کرد: در این زمینه در حال تلاش برای پاسخ به انتظارات مالک این باشگاه هستیم و به حل مشکلات موجود امیدواریم.

انتهای پیام/ ۱۳۲
https://qomnews.ir/vdcdzx0s.yt0x56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما