يکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب : 50090
منبع : خبرگزاری حوزه نیوز
عضو خبرگان رهبری:

عید فطر جشن آشتی دوباره بندگان گنهکار با خالق متعال است

قم نيوز : قم نيوز: عضو خبرگان رهبری گفت: عید سعید فطر در حقیقت جشن بزرگ آشتی دوباره بندگان به خصوص گنهکاران امت با خالق متعال و مهربان است.
عید فطر جشن آشتی دوباره بندگان گنهکار با خالق متعال است
عید فطر جشن آشتی دوباره بندگان گنهکار با خالق متعال است

به گزارش قم نيوز، حجت الاسلام و المسلمین علی اسلامی ضمن تبریک پیشاپیش این عید بزرگ مسلمانان جهان اظهار داشت: عید فطر در واقع همان عید بندگی و رجوع به فطرت الهی بشر است و از این حیث یکی از بهترین اعیاد امت اسلام به شمار می رود.

وی افزود: به خصوص کسانی که توانسته اند بیشترین بهره برداری و استفاده لازم را از فیوضات خاص ماه مبارک رمضان را در طول این ماه عزیز ببرند، شادتر و سعادتمندتر از بقیه هستند چرا که در این ماه به خوبی توانسته اند با بندگی و عبادت و مناجات به پروردگار عالم، نزدیک و نزدیک تر شوند.

این استاد حوزه با بیان این که از این منظر عید فطر جشن رهایی از ظلمت حاصل شده به واسطه گناهان و معاصی است، خاطرنشان کرد: آنچه به عقیده بنده مهم و ضروری است که همین حالات معنوی به دست آمده در این ماه مبارک را که در سایه تقوا و صبر و خویشتن داری از ارتکاب گناه در ما ایجاد شده را در دیگر ایام سال نیز تداوم ببخشیم.

وی گفت: بی شک با اصلاح مداوم خود ، به یاری و مدد الهی شرایط و زمینه ای فراهم کنیم که به تدریج جامعه ما نیز اصلاح شده و به سمت نور و معنویت مضاعف حرکت کند.

انتهاي پيام / 137
https://qomnews.ir/vdcdzz0k.yt0zn6a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما