يکشنبه ۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 43070
منبع : خبرگزاری فارس
فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان مطرح کرد

انجام 130 هزار مورد ارشاد با مشارکت طلاب قمی

قم نيوز : قم نیوز: فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان گفت: به برکت حرکتی که طلاب مبلغ قمی در ایجاد انسجام میان دسته‌های مختلف فرهنگی استان گیلان آغاز کرده‌اند توانسته‌ایم 130 هزار مورد ارشاد را برای کاهش ناهنجاری‌های مختلف انجام دهیم.
انجام 130 هزار مورد ارشاد با مشارکت طلاب قمی
به گزارش قم نیوز، سردار محمدرضا میرحیدری امشب در دیدار با آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی که در دفتر این مرجع تقلید انجام شد، با بیان اینکه طلاب مبلغ قمی در اردوهای فرهنگی جهادی گیلان مطهر با نیروی انتظامی مشارکت مطلوبی داشته‌اند، اظهار کرد: این طلاب با استفاده از رهنمود مراجع تقلید و استفاده از ظرفیت‌های حوزه امیرالمومنین(ع) فعالیت‌های مرتبط امر به معروف و نهی از منکر را به شیوه مطلوبی از روزهای پایانی سال گذشته در استان گیلان آغاز کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه ناهنجاری‌های فرهنگی نارضایتی مردم گیلان را به دنبال داشته است، اضافه کرد: طرح گیلان مطهر در قالب سه مرحله تا 6 مهرماه برگزار شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان خاطرنشان کرد: این استان به عنوان یک منطقه سرسبز به تفرجگاه ملی و فراملی تبدیل شده است به همین علت افراد بسیاری با فرهنگ‌های مختلف در گیلان حضور می‌یابند اما به برکت حرکتی که طلاب مبلغ قمی در ایجاد انسجام میان دسته‌های مختلف فرهنگی آغاز کرده‌اند توانسته‌ایم 130 هزار مورد ارشاد را برای کاهش ناهنجاری‌های مختلف انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه دشمن با راهکارهای مختلف برای کاهش قبح کشف حجاب تلاش می‌کند، عنوان کرد: تاکنون با فعالیت‌های مختلف از جمله ایجاد پلیس امنیت اخلاقی عملکرد مطلوبی داشته و امیدواریم با اجرای فرامین الهی بتوانیم مورد عنایت ائمه اطهار(ع) قرار گیریم.

میرحیدری با بیان اینکه استان‌های مازندران و گلستان طرح گیلان مطهر را الگوبرداری کرده‌اند، گفت: تاکیدات مراجع تقلید سبب شده که نیروهای انتظامی به شیوه مطلوبی انجام وظیفه کنند.

وی از تلاش استکبار برای تغییر باورهای دینی مردم یاد کرد و افزود: طلاب با روحیه جهادی خود از تعطیلات خود گذشته و برای ارشاد مردم و تقویت باورهای دینی در میان جوانان نقش‌آفرینی کرده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان گیلان از مشارکت سپاه در طرح‌های مختلف فرهنگی تقدیر کرد و گفت: مردم این استان به این نتیجه رسیده که مجموعه‌های حکومتی نسبت به افرادی که به حقوق آنها بی‌توجهی می‌کنند بی‌توجه نبوده و در حفظ حدود الهی تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/135
https://qomnews.ir/vdcdzz0o.yt0s56a22y.html
نام شما
آدرس ايميل شما