شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب : 2407
لیگ برتر بسکتبال؛

دهمین باخت تیم جهش ترابری قم

قم نيوز : قم نیوز: تیم بسکتبال جهش ترابری قم در آخرین هفته از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگا‌ه‌های کشور در جدالی حساس مغلوب همیاری شهرداری زنجان شد.
دهمین باخت تیم جهش ترابری قم
به گزارش قم نیوز، یازدهمین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور جمعه شب با انجام شش مسابقه برگزار شد و در جدال حساس همیاری شهرداری زنجان، تیم تازه صعود کرده از لیگ دسته اول به لیگ برتر و جهش ترابری قم، تیم ششم فصل گذشته لیگ برتر بسکتبال ایران، به برتری تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان انجامید.

دیدار دو تیم جهش ترابری قم و همیاری شهرداری زنجان از هفته یازدهم و پایانی دور رفت مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر در سالن ۲ هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم برگزار شد و با حساب ۶۸ بر ۶۶ به نفع بسکتبال همیاری شهرداری زنجان پایان یافت، ضمن اینکه این بازی ششمین دیدار خانگی شاگردان سید عباس آقا کوچکی در تیم جهش ترابری قم بود که به پنجمین باخت آنها در خانه و دهمین شکست آنها در نیم فصل نخست لیگ برتر انجامید.

این مسابقه حساس در حالی با برتری تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان به پایان رسید که از شاگردان سید‌عباس آقا‌کوچکی انتظار می‌رفت به شکلی ظاهر شوند که نماینده بسکتبال قم را به دومین پیروزی متوالی خود در خانه برسانند اما اینگونه نشد و جهش ترابری قم در هفته پایانی دور رفت رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور به باخت دیگری تن داد.

تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان که از ۱۰ بازی قبل خود تنها یک امتیاز بیشتر از تیم بسکتبال جهش ترابری قم اندوخته بود، در این دیدار جدال سختی در مصاف با تیم بسکتبال جهش ترابری قم داشت و به لطف اشتباهات بازیکنان تیم جهش ترابری به برتری رسید.

در این دیدار بسکتبالیست‌های جهش ترابری قم بازی را بسیار خوب آغاز نکردند زیرا این تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان بود که در پایان کوارتر نخست موفق شد تیم بسکتبال جهش ترابری قم را با حساب ۲۲ بر ۱۱ شکست دهد.

در کوارتر دوم انگیزه بازیکنان تیم بسکتبال جهش ترابری قم سبب شد تا شاگردان سید عباس آقا کوچکی بازی برابر و پایاپایی را با همیاری شهرداری زنجان برگزار کنند و حتی جریان مسابقه به گونه‌ای پیش رفت که جهش ترابری قم در کوارتر دوم با نتیجه ۲۴ بر ۱۲ از حریف خود پیشی گرفت.

در کوارترهای سوم و چهارم باز هم این تیم بسکتبال همیاری شهرداری زنجان بود که به ترتیب با امتیازهای ۲۲ بر ۱۴ و ۲۲ بر ۱۷ از سد تیم بسکتبال جهش ترابری قم گذشت و در نهایت به برتری ۶۸ بر ۶۶ دست یافت و دو امتیاز این دیدار را کسب کرد.

جهش ترابری قم در حالی ششمین دیدار خانگی خود در مسابقات این فصل لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور را با شکست برابر همیاری شهرداری زنجان صدرنشین لیگ برتر به پایان رساند که در هفته‌های گذشته در سه بازی خانگی خود مغلوب بانک سامان تهران، ذوب آهن اصفهان و لوله سبز آ.‌اس شیراز شده بود و مقابل تیم پتروشیمی بندر امام به پیروزی رسیده بود.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.78wbjh8ef9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما