يکشنبه ۱ آبان ۱۳۹۰ ساعت ۱۱:۵۱
کد مطلب : 1002
حاشیه همایش جبهه پایداری؛

از تسبیح دبیرکل تا حاجی شیخ شیطان

قم نيوز : قم نیوز: نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی که در مجتمع فرهنگی امام خمینی قم برگزار شد با حاشیه‌هایی همراه بود.
از تسبیح دبیرکل تا حاجی شیخ شیطان
نخستین همایش جبهه پایداری انقلاب اسلامی شنبه شب با حضور حجت‌الاسلام والسلمین مرتضی آقاتهرانی و اعضای شورای مرکزی این حزب در مجتمع امام خمینی قم برگزار شد که البته حاشیه‌هایی هم داشت.

 سخنرانی روانبخش با اعتراض یکی از حاضرین مواجه شد که وی را به نادیده گرفتن خدمات دولت محکوم کرد که سخن این فرد با احسنت یکی دیگر از حضار مورد تایید قرار گرفت و با صلوات تمام حاضرین پایان یافت.

 آقاتهرانی زمانی که می‌خواست موضوع تراز را مطرح کند با مثالی از تسبیح خود شروع کرد و گفت: من معمولا تسبیح نمی‌خرم چون این قدر تسبیح به من هدیه می‌دهند لازم نیست بخرم، که این موضوع با خنده حاضرین مواجه شد.

 همچنین آقا تهرانی در این زمان تسبیح خود را داد و گفت هر کس گفت این چند سانته که هر کس از حضار عددی گفت بعد گفت هر کس هر چی می‌گه بی خود می‌گه تنها اگر متر کنارش بگذارم می‌توانم اندازه‌اش را بگویم و برای آن قسم قرآن که هیچ قسم حضرت ابوالفضل می‌خورم.

 آقا تهرانی در بخش از سخنرانی خود با بیان اینکه برای اینکه پول دربیاوریم می‌گوییم دین را ولش کن، بعضی‌ها می‌گویند مسجد می‌روی آقایون احکام می‌گویند مشکلت بیشتر می‌شود، باید دهان اون بازاری را که این را می‌گوید خورد کرد.

 آقای روانبخش نیز در سخنرانی خود از حاجی شیخ شیطون گفت و بیان کرد: شیخ غلامرضا یزدی از علمای بزرگ می‌گوید خدا لعنت کند حاجی شیخ شیطون من وقتی در این مورد ازش می‌پرسند می‌گوید، من موقعی که طلبه شدم شیطان من هم آمد طلبه شد، وقتی رفتم مکه حاجی شدم شیطان من هم آمد حاجی شد حالا من از دست این حاجی شیخ شیطان چه کنم.

 کوچک‌زاده نیز در این همایش در پاسخ به سؤالی که قالیباف و لاریجانی چه کاره‌اند، گفت: یکیشون رئیس مجلسه یکی دیگرشون هم شهردار تهران که موجب خنده حضار شد.

 کوچک‌زاده همچنین در پاسخ به سوالی گفت من عمارم و به بقیه اعضای جبهه پایداری اشاره کرد و یکی یکی آنها را عمار خطاب کرد که در این هنگام رسایی گفت که کسانی هم که در این همایش حضور دارند عمار هستند که آقا کوچکی نیز تایید کرد.

حضور بیش از هزار نفر شرکت‌کننده در این همایش برای جبهه پایداری انقلاب اسلامی که نوپا نیز است در قم جالب بود که تعدای زیادی نیز خانم در این مراسم حضور داشت.

 رسایی نیز در پاسخ به سوالی که از وی در رابطه با گرفتن پول از مشایی پرسیده شد ضمن رد این موضوع به نقل قول یکی از اساتیدش در سال سوم طلبگی در مدرسه کرمانی‌ها پرداخت و گفت ایشان به ما توصیه می‌کرد تبلیغ که می‌روید یا باید جیبتان باز باشد یا دهانتان، این دوتا با همدیگر نمی‌شود.

 همچنین بارها مواضع سخنرانان در این جلسه که به حمایت از مقام معظم رهبری ختم می‌شد با تکبیر مورد تایید حاضرین قرار گرفت.

دبیرکل و اعضای شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی تا ساعتی پس از پایان همایش به سؤالات حضار که دور آنها را گرفته بودند پاسخ می‌دادند و از درب مجتمع امام خمینی خارج می‌شدند.

 خبرنگاران اکثر خبرگزاری‌های استان در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/ ۱۰۳
https://qomnews.ir/vdce.78zbjh87w9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما