شنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۰ ساعت ۱۶:۳۹
کد مطلب : 2443
عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع):

دستیابی به پهباد جاسوسی آمریکا اقتدار ایران را ثابت کرد

قم نيوز : قم نیوز: عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) گفت: دستیابی ایران به پهباد جاسوسی آمریکا به صورت کاملا سالم اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران در جنگ سایبری را به رخ جهانیان کشید.
دستیابی به پهباد جاسوسی آمریکا اقتدار ایران را ثابت کرد
به گزارش قم نیوز، محمد ستوده امروز با بیان اینکه در اختیار گرفتن پهباد پیشرفته جاسوسی آمریکا توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران دستاوردهای بسیار ارزشمندی برای ایران به همراه داشته است، اظهار داشت: آنچه که در رابطه با این هواپیما اهمیت دارد جنگ الکترونیکی است که کشورهای بزرگ بر روی آن سرمایه‌گذاری بسیار زیادی انجام داده است.

وی با بیان اینکه آمریکا سرمایه‌گذاری بسیار زیادی بر روی جنگ سایبری و الکترونیکی انجام داده است، بیان داشت: دستیابی ایران به پهباد جاسوسی آمریکا مسئولان نظامی و دفاعی آمریکا را در شوک فرو برده است و از نظر مسئولان آمریکا دستیابی به تکنولژی این هواپیما برای سایر کشورها غیر ممکن است.

عضو هیئت علمی دانشگاه باقرالعلوم(ع) با بیان اینکه رقابتی که بین ایران و آمریکا در جنگ‌های الکترونیکی است، دستیابی ایران به این هواپیما را حائز اهمیت کرده است، تصریح کرد: آمریکا سرمایه‌گزاری بسیار زیادی بر روی سناریوهای طرح شده بر علیه ایران کرده است و دستیابی کشورمان به هواپیمای جاسوسی آمریکا برای این کشور یک شکست بزرگ در مقابل دانشمندان ایرانی محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: آمریکایی‌ها سعی داشتند تا فضای ایران را امنیتی کنند و یکی از ابزارهایی که در این راستا به‌کار گرفته بودند استفاده از تکنولوژی‌های روز و جنگ‌های سایبری است ولی اتفاقی که رخ داد نشان از نقاط ضعف سیستم دفاعی و نظامی آریکا است و این امر اقتدار جمهوری اسلامی ایران را اثبات کرد.

ستوده با بیان اینکه گرفتن بزرگترین هواپیمای جاسوسی آمریکا به صورت کاملا سالم توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران قدرت ایران را در منطقه و جهان به رخ تمام دشمنانش کشیده است، یادآور شد: بزرگترین ترسی که آمریکایی‌ها در راستای از دست دادن این هواپیما دارند، دستیابی ایران به تکنولوژی این هواپیما است که با توجه به شناختی که از دانشمندان ایرانی دارند، این امر محقق خواهد شد.

وی اضافه کرد: دستیابی ایران به پهباد پیشرفته جاسوسی آمریکا قدرت امنیتی ایران را در منطقه نشان داد این می‌تواند هشداری باشد برای کسانی که به دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران می‌پردازند و مدام کشور را تهدید می‌کنند.

انتهای پیام/۱۱۰
https://qomnews.ir/vdce.e8wbjh8ex9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما