شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب : 7277
توسط کاراته کای قمی انجام شد؛

کسب مقام دوم کاراته کجام بین‌المللی ترکیه

قم نيوز : قم نیوز: کاراته‌کای قمی تنها با قبول یک باخت به مقام نایب قهرمانی رقابت‌های بین‌المللی جام ارزروم ترکیه دست یافت.
کسب مقام دوم کاراته کجام بین‌المللی ترکیه
به گزارش قم نیوز، در فاصله حدود یک ماه به آغاز رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا که قرار است در تمام رده‌های سنی در تیرماه برگزار ‌شود، کادر فنی تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و امیدهای کاراته کشورمان این روزها نفرات خود را در تورنمنت‌های مختلف و پیکارهای تدارکاتی برای موفقیت در رقابت‌های آسیایی محک می‌زنند.

این در حالی است که علیرضا قاضی نوجوان آینده‌دار کاراته قم، در تیم ملی رده سنی نوجوانان تنها ملی‌پوش کاراته استان قم است در حالی که کاراته قم سیدامیرحسین موسوی‌پور را نیز در تیم‌های رده سنی پایه اعزامی به رقابت‌های کاراته قهرمانی نوجوانان، جوانان و امیدهای قهرمانی قاره کهن دارد.

قاضی در حالی که تمرینات تیم ملی رده سنی نوجوانان در اوزان مختلف برگزار می‌شود، در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم عضو تیم ملی نوجوانان است و در این وزن در جدال با حریفان خود در مسابقات بین‌المللی ارزروم ترکیه در راه آماده‌سازی برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی آسیا آمادگی مطلوبی را از خود نشان داد و موفق به کسب مقام نایب قهرمانی این پیکارها نیز شد.

با نظر کادر فنی تیم‌های ملی کاراته نوجوانان و جوانان کشورمان، پیش از حضور کاراته‌کاهای ملی‌پوش در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا در ازبکستان، ملی‌پوشان این دو تیم به مسابقات بین‌المللی ارزروم ترکیه اعزام شدند تا با شرایط‌ و جو مسابقات خارجی بهتر آشنا شوند و همچنین به آرامش روانی برسند که این مسابقات عناوین ارزشمندی را در اوزان مختلف برای ملی‌پوشان کاراته کشورمان به دنبال داشت.

براساس برنامه‌ریزی کادر فنی تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان کاراته کشورمان در هماهنگی با فدراسیون کاراته، کاراته‌کاهای ملی‌پوش به منظور آشنایی با نفرات و چهره‌های جدید که از نظر سرمربی تیم ملی به آنها کمک می‌کند تا با شناخت بهتر از حریفان در پیکارهای آسیایی به میدان بروند، در مسابقات بین‌المللی ارزروم ترکیه حضور یافتند که در بین آنها علیرضا قاضی کاراته‌کای قمی در وزن منهای ۶۳ کیلوگرم در حالی که تا پای فینال تک تک رقبای خود را شکست داده بود، در دیدار نهایی نتیجه را واگذار کرد و در نهایت با کسب مقام نایب قهرمانی و نشان نقره به کار خود پایان داد.

مسابقات بین‌المللی کاراته جام ارزروم در کشور ترکیه در حالی برگزار شد که در ترکیب تیم پسران کاراته کشورمان در این رقابت‌ها علیرضا شیرصفت، رامین قراقزلو، علیرضا قاضی، محمدرضا گیلان‌پور و علی حصه‌مینا در رده سنی نوجوانان و محمدامین تقی‌پور، ایمان آشوری، شهاب نوروزی، سعید عباسی و رضا کارکن در رده سنی جوانان حضور داشتند.

این رقابت‌ها در حالی به کار خود پایان داد که در مجموع تیم اعزامی کشورمان در بخش پسران با هشت مدال طلا، سه نقره و سه برنز بعد از کاراته‌کاهای کشور میزبان موفق به کسب مقام نایب قهرمانی شد و تیم گرجستان در مکان سوم ایستاد.

انتهای پیام/۱۰۹
https://qomnews.ir/vdce.f8fbjh8wf9bij.html
نام شما
آدرس ايميل شما